Gå til innhold

Tony Hawk P8: Ingen onlinedel på PS3?

_norse_

Anbefalte innlegg

Tony Hawk's Project 8 Preview (IGN)

Speaking of online play, Tony Hawk's Project 8 is built with full online capabilities for Xbox 360, including support of Live, classic two-player challenges, a new game called Walls (which plays like Snake or Tron), and up to eight-player online games. But Project 8 is not online for PlayStation 3. Not online for PS3. Only within the last three weeks has Neversoft received its PS3 beta kits, a black horizontal box about one foot wide by two feet long and two inches deep, with a slew of buttons and dials on its front deck. Neversoft is confident the PS3 version of the game will ship at launch in November, but it still hasn't received all of the software libraries and has no indication of how the online components will work on PS3, so it's not offering them. For a software company that's always supported the PlayStation system and was, in fact, the first developer to offer online play on PS2 with Tony Hawk's Pro Skater 3, that's saying something. Neversoft wouldn't explain any further, but it's clear to this reporter that if Neversoft could go online with the PS3 version, it would. Neversoft General Manager Scott Pease explained, however, that the PlayStation 3 version would have special things not offered in the Xbox 360 version. He wouldn't list details, but the special additions might be cameo appearances by special celebrities or additional modes of play. We saw (but did not play) the PS3 version in motion and yes, even now it looks very much like the Xbox 360 version. Neversoft said the visuals on both games will look nearly identical.

Det hele høres rett og slett merkelig ut... Har noen hørt om dette tidligere?

Jeg bryr meg egentlig ikke da Tony Hawk spillene overhodet ikke interesserer meg...

Endret av espent
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
jeg synes det har vært ganske morsomt, men det er ingen som spiller :(

6864708[/snapback]

Jeg forsøkte å finne games på THAW på Xbox Live, men ettersom man får achievements for å bare hoste et game på hver enkelt bane, er det vanskelig å finne noen som faktisk spiller for å spille, og ikke for å få achievements.
Lenke til kommentar

Spilte THUG en del online. Var kjempemorsomt. Selv om alle nesten cheated med å ha "perfect balance." Noe som gjorde at de fikk helt syke og også ganske kjedelige comboer.

Jeg hadde da ikke dette og ble aldri helt best. Nr 2 osv. men jeg var ganske fornøyd. Eide litt i det spillet jeg. Meget morsomt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Game Reports artikkel

According to a Finnish website, the PS3 version of Virtua Tennis 3 will not feature an online mode. Apparently, Producer Mie Kumagai from Sega said that Sony has not delivered the necessary information about their online network to make coding the online mode possible. Rumor mill for now, but since this exaclty scenario happened with Tony Hawk's Project 8 as well, we believe it.

Blir litt bekymret når jeg leser dette. VT3 uten onlinedel er jo latterlig uansett hvor god grafikken er...

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg egentlig ikke da Tony Hawk spillene overhodet ikke interesserer meg...

6863373[/snapback]

Hvis du ikke bryr deg hvorfor tar du bryet med å lage en tråd om dette? Hvis du ikke bryr du hvorfor lurer du på om noen har hørt noe om dette tidligere?

Endret av BTK
Lenke til kommentar

6863373[/snapback]

Hvis du ikke bryr deg hvorfor tar du bryet med å lage en tråd om dette? Hvis du ikke bryr du hvorfor lurer du på om noen har hørt noe om dette tidligere?

6935012[/snapback]

Jeg bryr meg ikke om TH, men det er jo interessant hvis det samme gjelder andre spill. Derfor er det jo litt interessant å høre om noen har hørt om andre eksempler.

Lenke til kommentar

Så at spill ikke har online multiplayer er totalt uinteressant? Hva skal vi med forum hvis vi ikke kan diskutere rykter? Hvis folk her er litt oppegående og ikke går helt av skaftet så er det jo ikke slik at det nødvendigvis må ende i et blodbad

Endret av espent
Lenke til kommentar
Gå og lag en tråd om hvordan Condemned til 360 ikke har multiplayer og da, fanboy.

6936364[/snapback]

Et tips: Hvis du ikke liker tråden så ignorerer du den eller så kan du jo rapportere den til en moderator.

Det er jo ikke først og fremst det faktum at spillet mangler online i PS3 versjonen som er interessant. Det som er mer interessat er jo årsaken til at den ikke har det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...