fxwz Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Har da fått kjøpt tetris via itunes store, oppdatert iPoden til version 1.2 og iTunes til version 7. Når jeg velger at kjøpte spill skal legges over til iPoden, får jeg etterhvert en feilmelding litt ut i oppdateringsprosessen(se vedlegg) Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Fant dette på iLounge som jeg bare kopierer rett over: Q: I was so excited about the new features in iTunes that I immediately bought Pac Man for my fifth generation iPod. I have updated my iPod software to version 1.2, but when I try to upload the game I get a message that I’m not authorized to play it on my computer. What does the message mean, and more importantly, how do I get the game onto my iPod? Thanks. - Anonymous A: You’ve completed only one of two steps which are required for existing fifth-generation iPods to play the new games from the iTunes Store. The first, upgrading the firmware to version 1.2, allowed your iPod to have the actual software capability to execute the game programs. The second requirement, however, is what we think is probably an odd bug: unlike music, which comes automatically “authorized” (or associated with your iTunes account) on the computer you download it from iTunes with, it seems you must explicitly authorize your computer for the first game you download for your iPod. To do so, simply open iTunes’ “iPod Games” menu in the Source list, and click on the thumbnail image for one of your games. When iTunes prompts you for your iTunes account and password, simply enter them, click OK, and re-syncrhonize your iPod. The games will transfer to the iPod and become accessible in the existing “Extras → Games” listing. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Hadde visst ikke autorisert pcen. Takk Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hadde visst ikke autorisert pcen. Takk 6903001[/snapback] For mye å be om en rask liten tilbakemelding om spillet? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Jeg som er litt fan av tetris elsker det. Lydeffektene og musikken er også knall. Jeg mener i alle fall at det gjør opplevelsen bedre. Tetrissangen tar desverre slutt før jeg er ferdig med et spill på maraton modus, så har derfor godt over til å ha vanlig musikk i bakgrunnen. Lydene er der fremdeles Ang styringen, så kommer det seg. Krevde litt tilvenning, men nå etter en uke, så føler jeg at jeg har taket. Har faktisk gått fra å se film på bussen, til å spille tetris nå. Har riktignok bare holdt på i en uke. Ellers så holder batteriet lenge, nå som man kan stille ned lysstyrken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå