bassisten Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Bugbear-infiserte filer ligger i C:_Restoretemp-mappa. De lar seg ikke slette eller rename. Har slått av funksjonen for Restore i ME, uten at dette hjalp noe. Vanlige bugbear-fixer klarer heller ikke å fikse problemet. Hvordan skal jeg få slettet filene? Jeg finner dem, men får beskjed om at de ikke kan endres/slettes fordi de er i bruk. Har søkt en del rundt på nettet og funnet at jeg må terminere prosesser som er i gang, men i ME finnes det ikke noe task manager-program som er egnet til det. Noen gode forslag? Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Tja, sletting fra dos funker vanligvis ganske bra. Start opp sikkermodus med bare kommandolinje (trykk F8 i oppstarten): Når du får frem "c:" skriver du: cd _restore <enter> deltree temp <enter> Velg så ja til å slette. Lenke til kommentar
bassisten Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 Det hjalp dessverre ikke å skrive deltree i sikkermodus. Det kom ingen feilmelding, men filene ligger der fortsatt. De er tydeligvis i bruk også når jeg kjører i sikkermodus. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Fyr opp Nero og slett dem derfra. Jeg bruker alltid å gjøre det når det er noen filer hos meg som visstnok skal være "i bruk". Håper det hjalp og lykke til :smile: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 jeg bruker FlashFXP som en siste løsning for sletting av filer jeg.. funker fint som fa1 det og. :smile: Lenke til kommentar
bassisten Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Har lastet ned og prøvd sletting ved hjelp av FlashFXP, både i vanlig og i sikkerhetsmodus. Men, nei, filene vil absolutt ikke slettes. Er i bruk. Har ikke prøvd med Nero, er redd den vil skape trøbbel i forhold til det andre brennerprogrammet jeg har (Adaptec). Noen som har erfaring med å ha flere brennerprogram installert samtidig? Forslag til andre muligheter for å slette filer som er i bruk? Det må jo være mulig på ett eller annet vis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå