Gå til innhold

All-round kort med DVI input

pinpoint

Anbefalte innlegg

Hei, har lite erfaring med de nyeste skjermkortene, men lurer på om noen kan rekommandere meg en bra og rimelig skjermkort (med dvi inngang). Har tenkt å spille en del, men er ikke storgamer nok til at jeg bruker 3000 på et skjermkort. tenkte max ca 1500,-

Forslag?

Takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du mener dvi utgang (som du bruker til flatskjerm osv.)

geforce 4 ti4200 er greie og bra kort. vifta på kan bråke ltt. Tror jeg så ett til litt under 1500 kroner på komplett.no

Ati 8500 er bra til 3d, men ligger litt under 4200. Veldig bra kort i multimediefunksjoner som tv-utgangen m.m.

Har dette kortet selv og er godt fornøyd etter snart 1 år i bruk.

Begge kortene har mulighet for 2 skjermsløsning som er ganske greit å ha om du bruker grafikk, video og musikkprogrammer som vil ha litt plass :smile:

Lenke til kommentar

Point of View GeForce4 Ti4200SE er et kort du kan bruke. Lav pris og svært god ytelse. Dette kortet har også gode overklokkingsmuligheter. For rundt en tusenlapp og oppover kan du også få et Hercules Radeon 8500 skjermkort. Har et slikt selv, og svært godt fornøyd med det både til spill og video/tv-ut etc. Begge disse kortene har DVI utgang og hvilket av disse du skal velge kommer vel litt ann på hvordan du kommer til å bruke det mest.

- Judaz -

Lenke til kommentar

Quote:

[snip].. rimelig skjermkort (med dvi inngang).[snip]

Vær oppmerksom på at DVI _ikke_ er video inn, men Digital Video utgang (til flatskjerm, osv). Jeg tror kanskje du tenker på ViVo (video in/video out), og det koster dessverre betydelig mer.

Ellers får du skapelige Ti4200 grafikk kort til 1500kr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...