Staalkontroll Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Har montert ny PC som skal brukes som HTPC. Jeg har kjøpt inn følgene: ASRock 939A8X-M Og AMD Athlon 64 3500+ Resten av delene kommer fra diverse ting jeg har liggenes. Problemet er nå jeg skal starte maskinen piper den, helt til jeg slår den av. Kommer heller ikke skjermbilde. Manualen var ikke mye å skryte av, der står det ikke POST meldinger. Noen som har effaringer? Endret 14. september 2006 av haddis Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 men skal du ikke ha skjermkort og harddisk og cd stasjon. strømforsyning Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 men skal du ikke ha skjermkort og harddisk og cd stasjon.strømforsyning 6863236[/snapback] Som sagt har jeg brukt deler som jeg har til overs. Så ja, jeg har alt jeg trenger. Fram til nå har jeg prøvd følgenes: Byttet rundt på ram tatt ut cpu 5 ganger Prøvd å starte opp med PCI skjermkort, og med AGP skjermkort Uten lyd kort og med lyd kort Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 hva slaks oppsett har du. cpu gpu psu hd Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Prøvde med en annen PSU. Da startet den opp. Den jeg orginalt prøvde på var 400W, mens den jeg har nå er en 300W. Når jeg hørte etter hørtes det ut som lyden kom fra skjermkortet. Så kan være det ikke har fått nok strøm. 6800GT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå