Zeph Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Eg hadde ikkje hatt godt av å få så mykje sjokolade, ville nok gitt mesteparten vekk, chips derimot. Fleire som skal sjå etter utgåtte varer i morgon? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Skal ned for å kjøpe øl snart. Får vel se etter noe gratis godteri i samme slengen. Hvor lang holdbarhetstid har øl, egentlig? Hadde vært kjekt med gratis øl, men det har vel litt for lang holdbarhetstid. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Skal ikke komme bort med stratos til meg Karl Erik? :!: Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Send 10 stk til Raufoss.. Jeg betaler xD Gratulerer.. Sist gang jeg så etter slikt på Kiwi, ble jeg kasta ut.. :O (Riktignok etter over 1 time med konstant snoking i hyllene xD) Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Skal ned for å kjøpe øl snart. Får vel se etter noe gratis godteri i samme slengen.Hvor lang holdbarhetstid har øl, egentlig? Hadde vært kjekt med gratis øl, men det har vel litt for lang holdbarhetstid. 7020196[/snapback] Bare se etter slik ØL som ikke er så populært. ekwathne @ Sorry mac, de siste platene er spist Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 send dem til afrika. eller smelt dem i badekaret og reis til afrika. Litt sånn staten, tyven opplegg, en måte å få igjen på. Ta det med ro, du skal betale avgifter i 50 år. Denne gudegaven her var bare for å lure deg til å tro at det finnes noe godt i verden, som f.eks sjokolade. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Skal ned for å kjøpe øl snart. Får vel se etter noe gratis godteri i samme slengen.Hvor lang holdbarhetstid har øl, egentlig? Hadde vært kjekt med gratis øl, men det har vel litt for lang holdbarhetstid. 7020196[/snapback] 7-10 måneder? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 haha noen i paralell klassen min drog til kiwi i et friminutt å fant seg en hel kasse med brownies som gjikk ut på dato om 1 dag og de kom tilbake med hele kassa . Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 haha noen i paralell klassen min drog til kiwi i et friminutt å fant seg en hel kasse med brownies som gjikk ut på dato om 1 dag og de kom tilbake med hele kassa . 7085086[/snapback] DAMN, jeg vil også ha gratis mat:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå