Even. Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Fikk penger for ølen. Jeg er, i følge loven, for ung til å kjøpe alkohol Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 De har uansett ikke lov til å gi bort øl selv om man skulle være 18. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 de har ikke lov til og gi ølen til personer over 18 heller... så pengene får du uansett alder... Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Er det bare hos Kiwi man får ting gratis vis det har gått ut på dato? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Er det bare hos Kiwi man får ting gratis vis det har gått ut på dato? 6929379[/snapback] Ja, tror det. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 det er kiwi sin garanti på at du ikke skal finne gamle ting i hyllene. Jeg syntes det var morsomt når jeg var mindre. husker en gang da jeg fant en kartong med kjekspakker. det var MYE kjeks... Jeg har også dratt hjem med 15 plater med strator nøttesjokolade en gang. Men sånn jeg ser det så er det ikke noe galt å snoke rundt i butikken 24/7 for å finne ting som har gått ut på dato. det er kiwi som ikke klarer å renske hylllene sine fort nok, og når kiwi kjeden har bestemt seg for at regelen er der så er det bare å utnytte den... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Husker det var en fyr her i Stavanger som gjorde det som Tøffe-Terta beskriver. Han ble vist på TV og fikk en bil av Kiwi for å slutte. Heldigvis sluttet han ikke Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Huff. Er ikke Kiwi rundt her i området. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Er vel en som kalles KIWI-BOB, som reiser rundt og finner altslags varer som han lever av.. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Er en som kalles Kiwi-Bob ikke så langt herfra også, dvs. på Nærbø. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Det er samme mannen dere snakker om. Han er mildt sagt ikke riktig vel bevart, og fikk ikke bilen for å slutte, men som reklame for Kiwi. Han kjører hele sørvestlandet frem og tilbake i sin leten etter gratis stæsj. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Nå blir den lokale tannlegen happy! Hadde prøvd å solgt alt snopet hvis jeg fant så mye sjokolade. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Det er samme mannen dere snakker om. Han er mildt sagt ikke riktig vel bevart, og fikk ikke bilen for å slutte, men som reklame for Kiwi. Han kjører hele sørvestlandet frem og tilbake i sin leten etter gratis stæsj. 6931827[/snapback] han har vært på butikken mamma jobber i Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hehe konge fangst ! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Ville du kjøpt potetgull av denne mannen? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 husker første gang da det ble sånn ''gått ut på dato, få varen gratis'' på kiwi. Da fant jeg masse da 11 pringles bokser, 14 stratos, masse kaker, mange typer sjokolader og masse annet jeg ikke husker nå. Fant også 43 små kindersjokolader en gang ^^ Så har jeg fått penger for noe også noen ganger. På lørdagen (denna helga ja), så fant jeg vel rundt 20-30 Milkyway crispy roll. Er ikke så ofte det skjer, men når jeg først finner noe, så finner jeg mye Heller ikke så ofte jeg er på kiwi da Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Ska stikke innom kiwi-butikkene på vei hjem... Lenke til kommentar
Mr_dude Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) I LIEK FREE STUFF! KIWI HERE I COME!!1 edit: Må nok vente til imorra... :!: Endret 2. oktober 2006 av Mr_dude Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Minner meg om den gangen jeg og to kompiser fant 3(!) sånne kartonger med sjokoladen bounty. Jeg kunne selvfølgelig ikke fordra shitten, så den ble gitt bort/solgt til 50% Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Minner meg om den gangen jeg og to kompiser fant 3(!) sånne kartonger med sjokoladen bounty. Jeg kunne selvfølgelig ikke fordra shitten, så den ble gitt bort/solgt til 50% 7007399[/snapback] AH! BOUNTY ER MIN FAVORITT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå