Gå til innhold

60 stk GRATIS Stratos!

Melvin Snerken

Anbefalte innlegg

Heisann, vil dele med dere at for en uke siden merka jeg en enrom mengde med store stratos med nøtter sjokolader som gikk ut 14.09.06 altså idag.. Så igår gikk jeg og en kamerat der og henta sakene! fant ut at det var 60!! sjokolade plater, til en verdi av 1300 til sammens :dribble: ..

Liste av tinga vi fikk/fant

> 60 stk store stratos nøttesjokoladar

> 3 stk store Crispo

> 17 stk 7up FREE (dei fekk me bare pengene for.. Altså 100 på kvar)

Digg har nå 20 sjokolader liggende her ved sida meg, og nei jeg skal ikke spise opp alle.. har gitt vekk rundt om 10 stk til folk jeg traff på langs veien..

Dere kan lese litt mer i bloggen min.. Og nei, jeg driver ikke og snoker 24/7 i kiwi butikkene etter utgåtte varer.. Det var en tilfeldighet at jeg så dem for ei uke siden..

:D:D

Bilde:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
DSC00150.jpg

edit: fikset skjulfunksjonen i innlegget

Endret av macfjott
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble vel like glad som dengangen jeg vant ca 300 plater kvikklunsje pluss en kvikklunsje sekk bare fordi jeg klarte å gjette meg til hvor mange kvikklunsjer det var i den sekken de stilte ut på en Rimi butikk her oppe. Er noen år siden da.

Hadde det ikke vært digg om du nå fant en stratos uten luft?

Lenke til kommentar

Veit du hva? Jeg liker virkelig ikke folk som finner varer som går ut/har gått ut på dato. Men så jobber jeg på Kiwi da. Det værste er når noen finner varer som selgerne putter inn, siden de idiotene aldri sjekker dato på det de setter inn.

/rage.

Men grats med så mye sjokolade, GIEF!

Lenke til kommentar
Heisann, vil dele med dere at for en uke siden merka jeg en enrom mengde med store stratos med nøtter sjokolader som gikk ut 14.09.06 altså idag.. Så igår gikk jeg og en kamerat der og henta sakene! fant ut at det var 60!! sjokolade plater, til en verdi av 1300 til sammens  :dribble: ..

Liste av tinga vi fikk/fant

> 60 stk store stratos nøttesjokoladar

> 3 stk store Crispo

> 17 stk 7up FREE (dei fekk me bare pengene for.. Altså 100 på kvar)

Digg har nå 20 sjokolader liggende her ved sida meg, og nei jeg skal ikke spise opp alle.. har gitt vekk rundt om 10 stk til folk jeg traff på langs veien..

Dere kan lese litt mer i bloggen min.. Og nei, jeg driver ikke og snoker 24/7 i kiwi butikkene etter utgåtte varer.. Det var en tilfeldighet at jeg så dem for ei uke siden..

:D  :D

Bilde:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

DSC00150.jpg

6862956[/snapback]

åååååååå, vær så snill. ikke frist meg. dæven den dongen hadde vært godt å ha her no. :dribble::dribble:

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...