Footy Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 jeg bruker Norton INternet Security, mange her som klager over norton, men jeg klarer meg... anyway... jeg har satt "Windows automatic update" på "off"... liker å gjøre det selv... men norton popper opp med et vindu støtt og stadig som klager på at jeg har gjort dette, og jeg klarer ikke skru av advarselen... Finnes det en måte å gjøre dette på? Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Bruker Norton Internet Security 2006 her Start opp Norton gå inn på alernativer -> Norton Protection Center So klikker du av at du ikkje skal varsles om Windows-Oppdateringer Har ikkje hatt noke problemer med popu i versjonen 2006 e berre og stille den inn sikkilig so skjer alt automatisk Desuten so e norton bra har testa ut veldig mange andre antivirus og helder meg tin norton ennda Lenke til kommentar
Footy Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 jeg må være blind, for jeg finner ikke noe sted på "Norton Protection Center" som jeg kan gjøre det Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Ka versjon av norton har du ? 2004, 2005, 2006 ? Norsk versjon eller engelsk? Lagt inn to bilde som visser deg (Viss ikkje det hjelper so sjå igjenom litt på instilingane e der ein plass) Bilde_1.bmp Bilde_2.bmp Lenke til kommentar
Footy Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Takker takker, fant det. Jeg var bare blind Endret 15. september 2006 av Footy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå