Gå til innhold

E6600 videoredigering ca 15k

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestilt ny pc på komplett. Jeg kommer til å bruke den til videoredigering. Jeg fikk komplett til å bygge den for meg, fant ut at det ble en tusenlapp billigere enn om jeg bare skulle bestille delene. Ferdig satt sammen med xp pro og diverse ting som følger med (musematte, dvd software osv.) kom det på 14.858,-

http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...FC-666037B2F926

Men det er ikke for sent å angre. Setter stor pris på å få tilbakemeldinger på denne.

Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe litt bedre minne, men ettersom prisene har gått opp så mye i det siste valgte jeg å nøye meg med value ram. Jeg skal ikke overklokke, så det har kanskje ikke så mye å si?

Jeg har skjerm fra før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Takker for påminnelsen, jeg har sikkert ikke bestilt to kabinetter, jeg satte sammen denne handlelisten for å vise hva jeg har kjøpt, så det er der jeg har bommet :whistle: Man kan visstnok ikke lagre eller dele en handleliste som inneholder selvkonfigurerte pc'er.

Det forklarer også at det ble dyrere å bygge selv enn å få dem til å gjøre det.

My bad!

Audigy lydkortet skal jeg sette inn i en annen maskin. Jeg har Emu 1212 lydkort fra Procom fra før som skal inn i denne maskinen. Det anbefales om man vil ha suveren lyd! (det er ikke surround da, trenger ikke det)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...