gameboy15 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Hei Lurer på hvorfor jeg får denne meldingen hver gangjeg starter pc'en opp? Er det noe galt? Bare lurer... Vet ikke om jeg har har gjort rett når jeg la til bilde Hvordan får man sånn at bildet viser med en gang uten noen link? Bilde.bmp Endret 14. september 2006 av gameboy15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Tror det er en feil i nVidias drivere/software, som feilaktig identifiserer at du har TO skjermkort, men bare finner ett. Du behøver ikke å bekymre deg for feilmeldingen - kanskje det hjelper med nye drivere..? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Tror det er en feil i nVidias drivere/software, som feilaktig identifiserer at du har TO skjermkort, men bare finner ett.Du behøver ikke å bekymre deg for feilmeldingen - kanskje det hjelper med nye drivere..? 6863495[/snapback] hehe nei samme mellingen kommer opp hos meg Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Vet ikke om jeg har har gjort rett når jeg la til bilde Hvordan får man sånn at bildet viser med en gang uten noen link? 6862786[/snapback] Lagre som jpeg så ordner det seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå