Richard_87 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Hei dere! Jeg hadde en linksys wrt54g ruter, og med den fulgte det med en slag linksys usb sak som jeg brukte for å være på nettet hjemme. Nå har jeg flytta og det er tråløst nett der jeg bor, men jeg aner ikke hva for en ruter som brukes. Problemet mitt er at jeg ikke kan koble meg på nettet med den. Skal ikke det fungere? Hvis jeg velger oppdater nettverksliste så står det bare at jeg må gjøre det med linksys programvaren, men den har jeg jo selvfølgelig ikke her. Derfor avinstallerte jeg alt som hadde med linksys å gjøre. Vil det fungere å legge inn driverne til usb-enheten på nytt og så finne nettet? Grunnen til at jeg spør er at det er mye stress å fikse, for jeg kommer ikke på nettet der jeg bor enda. Så må derfor fikse drivere osv hos en kamerat og så prøve. Takk for hjelp! Hvis det skulle være noe hjelp er usb-enheten av type WUSB54G Endret 14. september 2006 av Richard_87 Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Anbefaler deg å laste ned kun driveren på denne, her : http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c...FVisitorWrapper og installere kun den og bruke windows sin software for trådløst utstyr Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Takk, det fungerte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå