djgudleif Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Jeg har kjøpt webhotel+domene fra web10.nu. Alt går så det suser, men jeg lurer på en ting. Man har ubegrenset båndbredde, men de godtar ikke store filer til nedlastning. Hvor store er disse filene? 1-3mb store filer går vel bra å hoste? Vet det er noen her som bruker web10.nu. EDIT: Nytt spørsmål. Blir sider indeksert av søkemotorer som google? Har fiksa litt meta-tags... Men har ennå sett noe til siden min i google. Kommer vel kanskje etterhvert. Endret 14. september 2006 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det menes sikkert filmer/ulovlig matteriale på 100mb++ Jeg har hatt sanger til nedlasting osv. ikke skjedd noe. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Jeg har ett spørsmål til... Siden blir indeksert av søkemotorer som google, ikke sant? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Ikke helt uten videre. Du må få noen sider til å linke til siden din eller sende den til hver enkelt søkemotor. Sidene som skal linke til siden din må være indekserte av søkemotorer for at det skal funke. Lenke til kommentar
systemet Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 WEB10.nu -- Det er det værste hostingselskapet jeg har vært borti. Her er noen av grunnene (har nok til å skrive en hel bok om hvor mye dårlig jeg har opplevd som kunde hos dette selskapet..) - dårlig kundestøtte, - feil ved bestilling av domener, noe som i værste fall kan medføre at du ikke får domenet ditt - ødelagt mysqlserver, - driftsmeldinger kommer først i etterkant - de sier ikke fra dersom det er problemer, du må "finne ut av det selv" - de er billige (kanskje billigst..), men i forhold til det de leverer er de faktisk ekstremt dyre - det er en uprofesjonell tjeneste knap brukelig til de som ønsker å publisere cv'en sin på nett - pluss mye mye mer som ikke holder mål Som webhutvikler har jeg brukt web10.nu, har har desverre et webhotell der ennå. Web10.nu er EKSTRA DYRT fordi de fleste som trenger en proff løsning. Hvorfor? Fordi man først må registrere domene og webhotell hos web10, finne ut at det ikke duger i hele tatt, betale flytting til et annet domene, og kaste bort verdifull tid på å løse alle problemene med web10. Av de 8 norske og danske hostingselskapene jeg har erfaringer med finnes ingen dårligere løsning innen Web10 ---------Linker slettet av JohndoeMAKT------ Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ikke helt uten videre. Du må få noen sider til å linke til siden din eller sende den til hver enkelt søkemotor. Sidene som skal linke til siden din må være indekserte av søkemotorer for at det skal funke. 6864404[/snapback] Vet du om noen måter jeg kan få noen sånne Google robotter, Yahoo robotter og sånn til å komme å indexe siden min da? (Det ville vært fint) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå