Amped Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 det skader vel ikke å pakke et xbox spill i datan's cd-rom/dvd-rom? Lenke til kommentar
ThUnD3rM0rPh Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 nei men det hjelper ikke noe heller Lenke til kommentar
Sinten Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Finnst det ingen måte å få PC'en til å lese Xbox-CD'ar på? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Den leser den sikkert. Men tror ikke du får brukt den til så mye.. Og hvis du tenker på å emulere, altså spille Xbox 360 spill på PCen, så tviler jeg på at du har bra nok PC til det.. Så kraftige PCer tror jeg ikke har kommet enda en gang. Lenke til kommentar
Sinten Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Har funne emulator, så det er ikkje noko problem. Det er snakk om Xbox her, ikkje Xbox 360, så kan umogleg vere så kraftig maskin som trengst. Så eg lurer altså på kva som må til for å få DVD-splelaren til pc'en til å les Xbox-CD'ar sånn at eg kan opne .XBE-filer i emulatoren. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Da vet jeg ikke. Men det kreves nok en sterk PC for å emulere Xbox... Å emulere krever mye mer krefter enn å orginalmaskinen trenger.. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Å emulere krever mye mer krefter enn å orginalmaskinen trenger.. hva som er recommended for og bruke xeon emulatoren: If you want to run it properly, it is strongly recommended to have the next: * Windows XP * Latest DirectX * Pentium 4 2.0Ghz * 1024mb RAM * Recommended Video Cards: GeForce FX or Radeon 9200 Pro or higher den originale xboxen var ikke så sterk i utganspunktet kjønner du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå