zyrtec Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Ønsk deg et snowboard!! Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 21:48, skrev zyrtec:Ønsk deg et snowboard!! Snøbrett altså?? Nei nei nei, ønsk deg....G4, vannkjøling, hardware :smile: Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Ja, Schnebrett(tysk) a.k.a. snøbrett a.k.a. snøfjøl a.k.a. planke a.k.a. Helt toppers!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 du kan ønske deg en motorola t720-mobofon. finfineste telefonen jeg har sett på en stund.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Hva du kan kjøpe? Et juletræ vel..dumt spørsmål :razz: Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Syberia er et langsomt og svært vakkert eventyrspill, perfekt for avslappende romjulsdager. (Hvis du ønska et seriøst svar, da...) Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Jeg syntes du burede satse på noe hardware Slikt som NVidia nv30 og en Amd Hammer prosessor. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Kjøp et snowdeck, prøv det en stund og si fra om det var kult. Lurer nemlig litt på å kjøpe et sjøl, hehe. Lenke til kommentar
Murder 2k Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Kjøp Unreal 2003 det er det FETTESTE spillet jeg har spillt på lenge.(og jeg har bare spillt demoen) det ruler.Men vis du ikke liker det kjøp playstation 2 og lotr two towers. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Takk for alle gode råd. har tenkt litt på hw i den siste uka, hva med å bytte ut mitt r8500? eller beholde det og kjøpe surround anlegg til pcen? og et spill såklart. hva skal jeg velge? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Eg ville kjøpt den nye logitech 5.1 surround anlegget som har kommet. Vurdere å kjøpe den selv eller en Ati radeon 9700 pro for 2200kr. Lenke til kommentar
felzius Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Det er igrunn unødvendig å skifte skjermkort for deg ennå mann ! Jeg har jo greidd meg med tnt2 til nå. Uansett, kjøp deg noe ram e.l. kjøp noen gaver til venner imens :smile: .... Og vent til sommeren, da blir det noe rimeligere for et nytt skjermkort. Lenke til kommentar
Boxster Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Hardware. Sole klart. Skulle gjerne kjøpt surround anlegg, men jeg bor i lydhør blokk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå