jojo123 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hver gang jeg starter pcen, så lyser musa, men den rører ikke på seg. Det løses med å plugge den inn og ut. Det er veldig slitsomt å krabbe under pulten hele tiden. Hvordan kan jeg løse det? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hadde akkurat samme problemet. og det endte med at jeg gikk og kjøpe meg en ny mus. fikk det aldri til å funke. beste løsningen er vel usb forlenger så du får en kontakt oppe på bordet ditt:P eller å kjøpe ny selv om dette er dyrt. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Hadde akkurat samme problemet. og det endte med at jeg gikk og kjøpe meg en ny mus. fikk det aldri til å funke. beste løsningen er vel usb forlenger så du får en kontakt oppe på bordet ditt:P eller å kjøpe ny selv om dette er dyrt. 6865410[/snapback] Kjøpe ny gidder jeg ikke. Det må da være en løsning. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Du kan jo prøve og se om det hjelper hvis bare den står i. Tror kanskje den beste løsningen blir å få kontatken opp med en forlenger slik at du bare kan plugge den ut og inn oppe på bordet Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 snipDet er veldig slitsomt å krabbe under pulten hele tiden. Hvordan kan jeg løse det? 6862384[/snapback] Kjøp deg en skjerm med USB-hub, så slipper du å krabbe... Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Har funnet feilen nå. USB-portdriveren var ikke installert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå