magnulf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hei jeg har nettopp kjøpt en ny pc og instalert alle drivere osv men everest greier ikke å finne ut hvilket hovedkort jeg har... Jeg har et Asus P5N32-SLI SE Deluxe. Noen løsninger? Takk for eventuelle svar. Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Nå er det vel en stund siden Everest ble oppdatert, da er det kanskje ikke så rart at det ikke gjenkjenner alle nye hovedkort? Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Last ned nyeste versjonen av Everest. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Står vel litt mer detaljer under hovedkort i listen til venstre... Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Står bare ukjent der og men det finner alle de andre komponentene mine. Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg henger meg på her da jeg selv har samme problem med et HK som ble lansert i 2005, MSI-K8NGM2. Jeg bruker det jeg trodde var siste gratisversjon - v2.20.425 Beta - denne gir stort sett ingen opplysninger, hverken om sensor - chipset - HK eller SPD ( minne ). Til Magnulf: Den versjonen av Everest du kjører er det kjøpeversjonen ? Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Ja men jeg finner ikke ut hvordan jeg oppdaterer vis det går ann uten å måtte laste ned helt ny install fil. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Du kan prøve med SIW (system info for windows) Link: http://www.gtopala.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå