Gå til innhold

Fast i WindowsUpdates sirup (Laste ned SP2)

knutigro

Anbefalte innlegg

HEi

Jeg skal laste ned servicepack 2 men hos microsoft blir jeg bare sendt til microsoft update og hver j***la gang blir jeg fast i det der at windows skal "Se om du trenger oppdateringer for Windows" Alt blir sirup mens maskinen holder på med dette og etter et utall forsøk orker jeg bare ikke mer.

Finnes det ikke bare en link der jeg kan laste ned servicepack2 med en gang som en fil, så jeg slipper alt det der automatiske styret microsoft holder på med.

knut

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk,

skulle såklart ha googlet, men jeg begynte se svart etter alle restarter. Mistet nok omdømme.

Laster ned SP2 nå og håper det blir bedre, for etter at jeg begynte med dette forsøket å oppdatere i går kveld har maskinene min blitt helt psyko. Undrer om det er "microsoft update" som har gjort det... Den eneste eventuelle årsaken kan ha noe med at jeg innstallerte Mozilla også i går kveld...

knut

Lenke til kommentar
Takk,

skulle såklart ha googlet, men jeg begynte se svart etter alle restarter. Mistet nok omdømme.

Laster ned SP2 nå og håper det blir bedre, for etter at jeg begynte med dette forsøket å oppdatere i går kveld har maskinene min blitt helt psyko. Undrer om det er "microsoft update" som har gjort det... Den eneste eventuelle årsaken kan ha noe med at jeg innstallerte Mozilla også i går kveld...

knut

6863011[/snapback]

Pass på at du laster ned riktig språk-versjon. Norsk SP2 til norsk Windows XP, og selvfølgelig engelsk hvis du bruker det... :cool:

Det er ikke rart maskina di blir treig og oppfører seg merkelig hvis du kobler den til Internett uten å ha installert SP2 og aktivert brannmur. Da vil du mest sannsynlig bli angrepet av div. ormer/trojanere som sirkulerer på nettet og infiserer upatchede systemer... Bare en liten "heads up" fra meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...