Sammeh Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Heisann, Er det noen av dere som kan nevne noen parasittiske raser(tenker da på menneskeraser) for meg? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Uhm? Parasittiske menneskeraser? Kan jeg få spørre hva du mener med det? Endret 14. september 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
TrickyX Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Uhm...Kongefamilien? Endret 14. september 2006 av TrickyX Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Ingen menneskeraser er parasittiske Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Ifølge nazistiske raseteorier var noen raser evolusjonært og mentalt underlegne, og kunne ikke livnære seg på egen hånd (som egen nasjon). Istedet levde disse rasene som "parasitter" i land hvor det eksisterte høyerestående og produktive raser de kunne kunne snylte på. Det gjaldt forøvrig ikke bare raser, men også funksjonshemmede og andre individer med "asosiale" karaktertrekk. Siden teorien ble utviklet av Hitlers raseideologer kan dere gjette hvilke raser det var snakk om. Huff og huff! Edit: Ingen menneskeraser er parasittiske 6862596[/snapback] Selvsagt ikke. Det skremmer at noen idet hele tatt stiller spørsmålet, uten i en akademisk kontekst. Hvorfor spør du, trådstarter? En skoleoppgave? Geir Endret 14. september 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Tror vi stenger denne og trådstarter kan sende pm hvis jeg har gjort feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg