Kimble Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Var så lur at jeg kjøpte meg pinnacle 310i tvkort.. Det funket fint et par dager da jeg først installerte det for en måneds tid siden. Etter det har det bare vært problemer: - Den finner ingen kanaler. - XP får blåskjerm og starter på nytt når jeg prøver å avinstallere drivern. - Den roter med videoavspilling slik at alle videoformater i alle avspillere. Alle filmer jeg prøver å spille av får et rødskjær over seg. Noen som har vært borti det samme eller har noen tips? Jeg har allerede installert windows på nytt en gang for å se om det kunne hjelpe. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 hva er maaskinvaren din, og hvilke temperaturer er skjermkort/cpu under? du kan proeve a sette kortet i en annen slot.. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Har et halvgammelt geforce skjermkort og amd sempron prosessor. Hovedkortet er et asus k8n-e. Temperaturene er fine. Kan prøve å sette kortet i en annen slot nå. Leste på sidene deres at kortet ikek skulle være i slotten nærmest agp. Husker ikke i farta hvor jeg satt det i maskina. Lenke til kommentar
Monner Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Du er heldig, du får noe igjennom kortet. Jeg får slettes ingen kanaler når jeg skanner, har en dialog med support og har reinstallert etc. med god vilje, men kortet gir intet fra seg. Kjøre på et par år gammelt Abit BE7-S P4 kort, ikke noe overklokking eller noe. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Jeg fikk det omsider til å virke. Er ikke helt sikker på hva jeg gjorde som fikk det til. Hele greia virker veldig tilfeldig syns jeg. Tør nesten ikke gjøre noe med pc'n nå i frykt for at det skal slutte å virke igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå