roffern Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hei igjen folks I helgen var det nok en foto shoot's med samme modellen som jeg tok bilder av i sommer. Hun er så utrolig fotogen så jeg glemmer ofte at det er klærene som skal være i fokus hehe. Men vil dele noe av de portrett bildene vi prøvde oss på Bildene er tatt ute, brukt D350 - stor reflektor(brukte sølv siden). Bakgrunnen var noe gammelt teppe jeg hadde, ikke helt fornøyd med den men man må ta hva man har Er veldig fornøyd med 3 første bildene, men det siste som hun står med hvit "joggedress" er ikke skarpt nok, litt for sterkt lys, men samtidig syntes jeg bilde viser henne fra en veldig bra side til tross for briller og det hele Mvh Roffern Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Har du airbrusha dama? Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Pen jente og helt greie bilder. De du har postet her, skal de vise klær? Eller ønsker du kritikk på dem som rene portretter, i motsetning til reklamebilder. Jeg syns bakgrunnen passet jeg, og ga bildene ett litt moderne\urbant(?) preg. Jeg synes hun kunne spart seg munnsårplasteret Lenke til kommentar
roffern Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Pen jente og helt greie bilder. De du har postet her, skal de vise klær? Eller ønsker du kritikk på dem som rene portretter, i motsetning til reklamebilder. Jeg syns bakgrunnen passet jeg, og ga bildene ett litt moderne\urbant(?) preg. Jeg synes hun kunne spart seg munnsårplasteret 6862070[/snapback] hehe vel det syntes ikke på så mange av bildene så derfor lot jeg det få sitte på, det så ikke særlig pent ut uten for å si et sånn. De jeg har postet her er rene portrett bilder så klart Kan evt slenge opp noen i hel/halv profil om det er ønskelig. Til spørsmålet om hun er air-brushed så nja.. både og, litt er det nok trikset men når de selv står for sminkingen må jeg ha muligheten til å orden med å softe det ut litt på ettertiden. Lover at uten å gjøre det ville det ikke være mye bra bilder Mvh Roffern Lenke til kommentar
Linselus Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Veldig bra bilder. Først og fremst. Bilde tre er etter det jeg kan se på min skjerm en tanke for mørkt. Understrekes kanskje litt på motivet da hun har solbriller på. Jeg vet ikke... Jeg synser. Hadde du hatt en gull reflektor tror jeg bildene hadde blitt noe varmere og ha et mer fashion preg. Eller justert WB i etterkant. Smaken er som baken. Mvh Linselus Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hun ser ut som en dukke i halve trynet, bare panna som er normal. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Roffern: Du lover oss at uten airbrushinga ville ikke bildene være noe bra - kan jeg/vi få se ett? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ja takk, få se! Lenke til kommentar
Haaland78 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Ute og selger fake Abercrombie og Juicy igjen nå? Lenke til kommentar
roffern Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Ute og selger fake Abercrombie og Juicy igjen nå? 6879494[/snapback] What? Hehe.. nei fyshamei.. But I know you? Er noe kjent med brukernavnet? Lenke til kommentar
Haaland78 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 he he tviler på det Lenke til kommentar
cmi Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ser ut som jenta har en gjennomsiktig plasterlapp på leppa, festa synet mitt med engang... kule bilder ellers Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Skulle vi få se orginalen eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå