B.H.H Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Hei! Skal redigere en xvid film til et engelsk prosjekt i sony vegas, men når jeg åpner den så får jeg kun lyd å ikke noe bilde. Noen som vet hva jeg skal gjøre for å få det til å fungere? Haster!! Endret 18. september 2006 av B.H.H Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Har du XviD-codecen installert på maskina? Om du har det, og det ikkje fungerer, må du kanskje konvertere filmen til eit anna format. Virtualdub kan sikkert gjere det. Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Prøvde det, men det fungerte ikke..... Finnes det noen alternativer til vegas som kan åpne avi/xvid?? Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 bump!!........ Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Dersom filmen ikke er så altfor lang og om du er vant til å bruke Vegas er nok det letteste å åpne videoen i Virtualdub og konvertere den til HUFFYUV som Vegas trolig behandler bedre. Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 det er en vanlig film som varer ca.2 timer... Skal prøve å bruke Virtualdub, men skjønte ikke så mye av det Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) HuffYUV kan du laste ned her. Fila kjem til å verte veldig mykje større. (Tillegg: Akkurat kor mykje større er eg ikkje sikker på, men kanskje opp mot 60GB eller litt meir.) I Virtualdub: Opne fila (File --> Open/Ctrl + O). Gå til Video --> Compression og vel HuffYUV frå lista med codecar. Klikk OK, og velg File --> Save as AVI. Endret 17. september 2006 av incanus Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Har lastet ned HyffYUV og virtualdub, men finner ikke HyffYUV under compression... skal jeg bare legge det inn i mappa til virtual dub? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Har du lest readme'en ? To install Huffyuv just download the zip file above, uncompress the files to a temporary directory, right-click on the huffyuv.inf file and select "Install." You can delete the files in the temporary directory after the installation completes (which takes only a fraction of a second). There should be no need to reboot. Endret 18. september 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Fikk det til nå, takker for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå