Stonemeister Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 NWN2 ser jo kjempefestlig ut. Gøy blir det, og samlerutgavene er sikkert stas. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Det ser ut til at CE-utgaven er utsolgt på gamezone, da ble jeg for sen med å forhåndsbestille. *banne* Nå hadde jeg endelig bestemt meg for å gå for CE-utgaven, men jeg vet ikke om jeg gidder bruke 200,- ekstra for å få den... Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har selv bestillt LG CE fra play.com. Husker ikke prisen nå, men om den bestilles til norge er den nok over tollgrensa og det blir nok dyrere enn å bestille fra norsk butikk. Heldigvis slipper jeg momsen, men pakken har en tendens til å bli liggende en uke ekstra hos tollbehandling før de finner ut at pakken skal ut av landet igjen og de kun taper penger på å se på den Så med både NWN2 og Gothic3 i bestilling ser det ut til at høsten blir alt annet enn kjedelig fremover Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Har selv bestillt LG CE fra play.com. Husker ikke prisen nå, men om den bestilles til norge er den nok over tollgrensa og det blir nok dyrere enn å bestille fra norsk butikk. Heldigvis slipper jeg momsen, men pakken har en tendens til å bli liggende en uke ekstra hos tollbehandling før de finner ut at pakken skal ut av landet igjen og de kun taper penger på å se på den Så med både NWN2 og Gothic3 i bestilling ser det ut til at høsten blir alt annet enn kjedelig fremover 6920583[/snapback] Bah, play.com ser ikke ut til og ha caotic evil edition.. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Det ser ut til at CE-utgaven er utsolgt på gamezone, da ble jeg for sen med å forhåndsbestille. *banne*Nå hadde jeg endelig bestemt meg for å gå for CE-utgaven, men jeg vet ikke om jeg gidder bruke 200,- ekstra for å få den... 6900881[/snapback] Kosta vel bare 100kr mer for CE-utgaven da jeg bestilte for et par uker siden Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Spilt NWN 1, syns ikke det var noe spessielt bra, syns Baldurs Gate spillene var bedre. 3D viewet ødela 6866061[/snapback] NWN var ikke dårlig, men opplevdes tidvis mer som et rammeverk for et spill enn et gjennomarbeidet et. Undrentide (første expansion) synes jeg dog var helstøpt. Men det er veldig mye mer sjarm i både grafikk og lyd i BG ja. Tror dessverre Obsidians planer om BG3 koker bort i kålen. Tiden har dessverre gått bort fra isometrisk 2Dgrafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg