Gå til innhold

Spill/Bøker som burde vært film.


Batnobbit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper for guds skyld at dere som omtaler Bloodrayne her som en grei film, bare tuller...

 

Det er sannsynligvis en av de aller, aller dårligste filmene jeg noengang har sett. Den er så frykelig dårlig. Slåsskampene ser ikke realistiske ut i det hele tatt, Bloodrayne (Kristanna Loken) ser ikke ut til å kunne slåss, ingen av skuespillerne ser ut til å legge my inn i å virke spennende i det hele tatt og plotet er helt teit (veit da faen hva som er plottet en gang, har sett filmen tre ganger :dontgetit: ). For guds skyld, denne filmen får Michael Madsen til å se ut som en tilbakestående slappfisk!

 

Kan bare komme på to bra ting med filmen.

 

1. Du får se puppa til Kristianna Loken (noe som egentlig ikke er så veldig stort).

 

2. Den er faktisk ganske morsom (siden den er så ufattelig tragisk).

 

Btw: Til og med sex scenen er helt på trynet...

Lenke til kommentar

Skulle likt å se en storfilm basert på sagaene i beste Peter Jackson stil. Olav Trygvasons Saga for eksempel. Tror slaget ved Svolder kunne blitt spektakulært. Jeg Jeg vil ha Uma Thurman som Gyda og Peter Stormare som Einar Tamberskjelve. Er ikke sikker på hvem som kunne spilt Olav. Heath Ledger?

Lenke til kommentar

Siden jeg er en fantasy fan kunne jeg godt tenkt meg å sett att Dragonlance seriene til Weis og Hickman ble filmatisert, eller enda bedre, en laaaang tv-serie :dribble:

Men Discworld kunne også vært moro..

En annen ting kunne vært og filmatisert bøkene til Jo Nesbø og hans karakter Harry Hole. Det hadde vært god krim :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...