quakie Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ja hadde nok blitt veldig veldig blodig iallefall etter spillet men hvis de skulle lagt lurer jeg på hvem av dem som hadde blitt hovedpersonen 6903801[/snapback] Vin Diesel som Warrior . Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ikke alltid at spill som blir filmatisert blir så veldig vellykket,tenker da på Doom,Resident Evil..osv. Men sånn er det nå engang. Hadde nå vært gøy om Peter Jackson hadde laget sin versjon av spillet T.E.S IV Oblivion da.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 da vill jeg heller sett en film av daggerfall eller morrowind Lenke til kommentar
Übergeneral Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg håper for guds skyld at dere som omtaler Bloodrayne her som en grei film, bare tuller... Det er sannsynligvis en av de aller, aller dårligste filmene jeg noengang har sett. Den er så frykelig dårlig. Slåsskampene ser ikke realistiske ut i det hele tatt, Bloodrayne (Kristanna Loken) ser ikke ut til å kunne slåss, ingen av skuespillerne ser ut til å legge my inn i å virke spennende i det hele tatt og plotet er helt teit (veit da faen hva som er plottet en gang, har sett filmen tre ganger ). For guds skyld, denne filmen får Michael Madsen til å se ut som en tilbakestående slappfisk! Kan bare komme på to bra ting med filmen. 1. Du får se puppa til Kristianna Loken (noe som egentlig ikke er så veldig stort). 2. Den er faktisk ganske morsom (siden den er så ufattelig tragisk). Btw: Til og med sex scenen er helt på trynet... Lenke til kommentar
oarsman Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Skulle likt å se en storfilm basert på sagaene i beste Peter Jackson stil. Olav Trygvasons Saga for eksempel. Tror slaget ved Svolder kunne blitt spektakulært. Jeg Jeg vil ha Uma Thurman som Gyda og Peter Stormare som Einar Tamberskjelve. Er ikke sikker på hvem som kunne spilt Olav. Heath Ledger? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg er veldig for å få Lady Slings the Booze filmatisert, makan til genial bok skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
czr Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Siden jeg er en fantasy fan kunne jeg godt tenkt meg å sett att Dragonlance seriene til Weis og Hickman ble filmatisert, eller enda bedre, en laaaang tv-serie Men Discworld kunne også vært moro.. En annen ting kunne vært og filmatisert bøkene til Jo Nesbø og hans karakter Harry Hole. Det hadde vært god krim Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Jeg har ventet på at Metal Gear Solid skulle bli film siden 1998, og det blir den nå! Det er også snakk om at Christian Bale skal spille Snake, som ble omtrent bekreftet av han i et intervju med et spansk filmmagasin. Gjengivelser av intervjuet er her. EDIT: Ene linken funket ikke. Endret 23. september 2006 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Følgende spill hadde passet som filmer: Gothic-serien Max Payne-serien Mafia Sanitarium King's Quest-serien Lesiure Suit Larry-serien Fahrenheit The Curse of Monkey Island Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå