Gå til innhold

Spill/Bøker som burde vært film.


Batnobbit

Anbefalte innlegg

Jepp, og der det mangler plott, slenger han enten inn en utrolig lang ridescene eller meningsløs slaktescene (sikter til Bloodrayne). Og for å piffe opp litt en helt unødvendig sexscene med Kristanna Loken. Men for all del, hvem kan klage på puppene hennes?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke Uwe selv skjønte handlingen til Bloodrayne.

 

Jeg skulle likt å se Bibelen som en actionfilm, med Bruce Willis som Gud. Jeg vil se Michael Bay ta for seg Gravity's Rainbow. Nyinnspillinger av Hitchhikers Guide, Fluenes Herre og Da Vinci-koden.

 

Sist, men ikke minst; Stanley Kubrick (hvis han av en eller annen grunn ikke skulle være tilgjengelig så kan Terry Gilliam, Terrence Malick, Darren Aronofsky og John Alcott samarbeide for å lage Paradise Lost med Crispin Glover i hovedrollen som Djevelen. Jeg hadde gitt alt jeg eier og har for å se denne filmen.

Lenke til kommentar
Jepp, og der det mangler plott, slenger han enten inn en utrolig lang ridescene eller meningsløs slaktescene (sikter til Bloodrayne). Og for å piffe opp litt en helt unødvendig sexscene med Kristanna Loken. Men for all del, hvem kan klage på puppene hennes?

6869564[/snapback]

 

Såpass? bare det gjør jo det nesten verdt å se filmen :roll:

 

for all del "don't get me wrong" hun er pen som få :p

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Jepp, og der det mangler plott, slenger han enten inn en utrolig lang ridescene eller meningsløs slaktescene (sikter til Bloodrayne). Og for å piffe opp litt en helt unødvendig sexscene med Kristanna Loken. Men for all del, hvem kan klage på puppene hennes?

6869564[/snapback]

 

Såpass? bare det gjør jo det nesten verdt å se filmen :roll:

 

for all del "don't get me wrong" hun er pen som få :p

6875191[/snapback]

 

Jepp, såpass, faktisk. Ble helt dumbstruck selv..plutselig bare røsker 'kjæresten' av henne klærne og har seg med henne i stående posisjon, filmet fra alle mulige vinkler.

 

Tilogmed eget kapittel på DVD'n :p Syns filmen var helt OK jeg. Mye fine slåssescener, og masse pen CGI-grafikk som er så ekte at det ikke syns engang. Men som sagt, best å legge hjernen i bløt i ei krukke først. Kritiker-brillene kan man ikke ha på.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...