Bytex Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Jepp, og der det mangler plott, slenger han enten inn en utrolig lang ridescene eller meningsløs slaktescene (sikter til Bloodrayne). Og for å piffe opp litt en helt unødvendig sexscene med Kristanna Loken. Men for all del, hvem kan klage på puppene hennes? Endret 15. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 FAr Cry har jo ikke den beste storyen fra før da så. Kan umulig gjør det verre Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Tro meg. Uwe Boll KAN gjøre det verre. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Max Payne, bland begge spillene inn i en og samme film. Hadde kjøpt den tvert. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 En film som Bloodrayne er faktisk helt grei hvis man bare slår av hjernen i 2 timer. Det er veldig fint laget, alt sammen. Og Kristanna er nydelig som vampyr. Men sitter man med Den Kritiske Hatten på, blir det ikkeno morro. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg tror ikke Uwe selv skjønte handlingen til Bloodrayne. Jeg skulle likt å se Bibelen som en actionfilm, med Bruce Willis som Gud. Jeg vil se Michael Bay ta for seg Gravity's Rainbow. Nyinnspillinger av Hitchhikers Guide, Fluenes Herre og Da Vinci-koden. Sist, men ikke minst; Stanley Kubrick (hvis han av en eller annen grunn ikke skulle være tilgjengelig så kan Terry Gilliam, Terrence Malick, Darren Aronofsky og John Alcott samarbeide for å lage Paradise Lost med Crispin Glover i hovedrollen som Djevelen. Jeg hadde gitt alt jeg eier og har for å se denne filmen. Lenke til kommentar
Simichi Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg mener absolutt at The wheel of time burde bli en film eller serie, men filmen må jo bli minst 3 timer lang for å få med hele plottet. En annen bok som burde bli film er vel Hobbiten. Max Payne kan bli en veldig bra film hvis den er lagd ordentlig. Hva med Prince of Persia? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 For de fleste vil nok Bloodrayne være synonymt med "den filmen der hun dritdeilige dama fra Terminator 3 viser puppene sine i en lang sexscene" Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 artemis fowl, the wishlist og the supernaturalists ville vært perfekt som filmer. fowl skal komme som film, men det er noen år til. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Fowl kan kansje bli bra kommer an på hvem som lager den os.v Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Jepp, og der det mangler plott, slenger han enten inn en utrolig lang ridescene eller meningsløs slaktescene (sikter til Bloodrayne). Og for å piffe opp litt en helt unødvendig sexscene med Kristanna Loken. Men for all del, hvem kan klage på puppene hennes? 6869564[/snapback] Såpass? bare det gjør jo det nesten verdt å se filmen for all del "don't get me wrong" hun er pen som få Endret 16. september 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Spill:Devil May Cry, Spy Hunter(kansje), Forgotten Realms:Demon Stone Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Call of Juarez hadde gjort seg bra på film. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 2061 3001 Kanskje med unntak av den cheesy kjærlighetshistorien. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Prince of Persia,Serious Sam(ikke så god story men kunne blitt en morsom-voldelig film)Duken Nuken kunne blitt det samme som Serious Sam og Projeckt Eden og The Longest Journey det var noen spill. også en bok:Tamalon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Jepp, og der det mangler plott, slenger han enten inn en utrolig lang ridescene eller meningsløs slaktescene (sikter til Bloodrayne). Og for å piffe opp litt en helt unødvendig sexscene med Kristanna Loken. Men for all del, hvem kan klage på puppene hennes? 6869564[/snapback] Såpass? bare det gjør jo det nesten verdt å se filmen for all del "don't get me wrong" hun er pen som få 6875191[/snapback] Jepp, såpass, faktisk. Ble helt dumbstruck selv..plutselig bare røsker 'kjæresten' av henne klærne og har seg med henne i stående posisjon, filmet fra alle mulige vinkler. Tilogmed eget kapittel på DVD'n Syns filmen var helt OK jeg. Mye fine slåssescener, og masse pen CGI-grafikk som er så ekte at det ikke syns engang. Men som sagt, best å legge hjernen i bløt i ei krukke først. Kritiker-brillene kan man ikke ha på. Endret 19. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg hadde faktisk gått og sett en spillefilm som omhandlet Pong. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg hadde faktisk gått og sett en spillefilm som omhandlet Pong. 6897564[/snapback] Tja, Frogger-filmatiseringen var ikke like engasjerende som spillet. Gå, gå, unngå hinder, gå, gå, gå, WIN. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Tviler på at en film som handler om spillet diablo kunne blitt spesielt bra. Men må innrømme at jeg hadde gått og sett den, hadde vært interessant og se hvordan det hadde blitt Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Ja hadde nok blitt veldig veldig blodig iallefall etter spillet men hvis de skulle lagt lurer jeg på hvem av dem som hadde blitt hovedpersonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå