Straffa Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Preview Link HD Video Link Bilder Link Endret 14. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 PreviewLink HD Video Link Bilder Link 6861666[/snapback] Blir nok MYCKET sweet. Satser på noe av den samme feelingen som Rainbow Six 3 hadde. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Dette spillet her ser så SYYYKT bra ut! Gleder meg enormt! Tror nesten at dette kommer til å kunne rivalisere GoW Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Dette spillet her ser så SYYYKT bra ut! Gleder meg enormt! Tror nesten at dette kommer til å kunne rivalisere GoW 6861741[/snapback] Ikkje heilt i samme klasse som GoW - gameplaymessig meinar eg. Men absolutt ein rival hvis det står mellom to bra spel. R6 Vegas ser texas ut. Eit av dei spela eg gledar meg skikkelig til. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Som DBD skriver så er spillene ikke sammenlignbare. Virker som om begge spillene er obligatoriske i enhver spill-samling, selv om jeg tror Rainbow Six-serien er spill man elsker eller hater. Har tilbragt maaaange timer med R6 spillene, både SP og MP, og det her ser jeg ufattelig frem til! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Denne tittelen har imponert meg fra første stund, så dette blir nok eit sikkert kjøp for min del Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Garantert kjøp, bare det er 4 player split-screen. Håper bare gameplayet blir på nivå med GRAW. Grafikken blir jo så klart bedre i og med at det er unreal motoren, problemet er jo bare at GoW kommer ut på samme dag, så her blir det mye å spille. Edit: Leif på g Endret 14. september 2006 av Fnix Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Stemmer, blir 2 innkjøp her, den 17. november. Så det blir ein dyr affære - men mest sannsynlig verdt det. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jepp, dette skal jeg ha... Det ser så gøy ut. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Et genialt spill, dette er det det er! Gleder meg som en liten unge... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Så akkurat intevjuet på GameTrailers. Herregud å bra dette spillet blir! Når er release? Birger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Var det ikke rundt samme dato som GOW? Altså 17 November? Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Ein ting dei iallefall må ordne er frameraten. Om den er betre i Ps3-versjonen (om det ikkje det er denne det er vist til her då) så er spelet kanskje verdt eit kjøp! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Kan ikke du bare slutte å poste hvis du ikke har en eneste relevanse til tråden. Hvorfor skulle ikke spillet ha en bra framrate på X360? Birger Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Eg snakkar om spelet som tråden handlar om. Meir relevant blir det vel ikkje? EG seier at frameraten på videoen er dårleg- om den BLIR dårlegare eller betre vil vise seg. At den treng jobbing, er det som er poenget mitt. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Usikker om jeg skal ha dette 17.November eller vente på PS3 versionen i mars neste år Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Usikker om jeg skal ha dette 17.November eller vente på PS3 versionen i mars neste år 6879657[/snapback] Er det noe å lure på da? Hvilken versjon får best online del tror du da? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Usikker om jeg skal ha dette 17.November eller vente på PS3 versionen i mars neste år 6879657[/snapback] Er det noe å lure på da? Hvilken versjon får best online del tror du da? 6880829[/snapback] Der må jeg si det PS! For jeg og Haterfanboys har spillt i det norske online miljøet siden nettverkspilling kom til Norge med HArdware: Online Arena og ikke minst SOCOM 1. Så var jeg deg Opa så hadde jeg ventet til PS3 Blir sikkert GB der også vettu Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Usikker om jeg skal ha dette 17.November eller vente på PS3 versionen i mars neste år 6879657[/snapback] Er det noe å lure på da? Hvilken versjon får best online del tror du da? 6880829[/snapback] Der må jeg si det PS! For jeg og Haterfanboys har spillt i det norske online miljøet siden nettverkspilling kom til Norge med HArdware: Online Arena og ikke minst SOCOM 1. Så var jeg deg Opa så hadde jeg ventet til PS3 Blir sikkert GB der også vettu 6880848[/snapback] Litt vanskelig å forstå hva du mener her. Men du påstår at PS2 har bedre online del enn xbox? djeeezus. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Ikke det jeg mente nei! Her snakket jeg om Miljø. Tror HaterFanboys liker PS miljøet bedre enn xbox live miljøet. Først og fremst siden han og jeg har spillt sammen i flere år med ca. 150 andre nordmenn hvor alle enten kjenner hverandre eller vet hvem man er over live. Og han er også med i en PS online klan som er registrert på www.gamebattles.com. Her har vi vært registrert et par år og jo flere spill som kommer jo flere "ladders" blir det. Men skal ikke skrive om hva han egentlig tenker og føler, for jege r jo ikke han. Men sier det slik jeg tror han vil ha det:) Så vent til Ps3 versjonen sammen med oss Andre Opa;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå