Gå til innhold

Ny info av RB Six Vegas. HD video, bilder, preview

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette spillet her ser så SYYYKT bra ut! Gleder meg enormt! Tror nesten at dette kommer til å kunne rivalisere GoW  :dribble:

6861741[/snapback]

Ikkje heilt i samme klasse som GoW - gameplaymessig meinar eg. Men absolutt ein rival hvis det står mellom to bra spel.

R6 Vegas ser texas ut. Eit av dei spela eg gledar meg skikkelig til.

Lenke til kommentar

Garantert kjøp, bare det er 4 player split-screen. Håper bare gameplayet blir på nivå med GRAW. Grafikken blir jo så klart bedre i og med at det er unreal motoren, problemet er jo bare at GoW kommer ut på samme dag, så her blir det mye å spille.

Edit: Leif på g

Endret av Fnix
Lenke til kommentar
Usikker om jeg skal ha dette 17.November eller vente på PS3 versionen i mars neste år :hmm:

6879657[/snapback]

Er det noe å lure på da? Hvilken versjon får best online del tror du da?

6880829[/snapback]

Der må jeg si det PS! For jeg og Haterfanboys har spillt i det norske online miljøet siden nettverkspilling kom til Norge med HArdware: Online Arena og ikke minst SOCOM 1. Så var jeg deg Opa så hadde jeg ventet til PS3 :cool: Blir sikkert GB der også vettu :hmm:

Lenke til kommentar
Usikker om jeg skal ha dette 17.November eller vente på PS3 versionen i mars neste år :hmm:

6879657[/snapback]

Er det noe å lure på da? Hvilken versjon får best online del tror du da?

6880829[/snapback]

Der må jeg si det PS! For jeg og Haterfanboys har spillt i det norske online miljøet siden nettverkspilling kom til Norge med HArdware: Online Arena og ikke minst SOCOM 1. Så var jeg deg Opa så hadde jeg ventet til PS3 :cool: Blir sikkert GB der også vettu :hmm:

6880848[/snapback]

Litt vanskelig å forstå hva du mener her. Men du påstår at PS2 har bedre online del enn xbox?

djeeezus.

Lenke til kommentar

Ikke det jeg mente nei! Her snakket jeg om Miljø. Tror HaterFanboys liker PS miljøet bedre enn xbox live miljøet. Først og fremst siden han og jeg har spillt sammen i flere år med ca. 150 andre nordmenn hvor alle enten kjenner hverandre eller vet hvem man er over live. Og han er også med i en PS online klan som er registrert på www.gamebattles.com. Her har vi vært registrert et par år og jo flere spill som kommer jo flere "ladders" blir det. Men skal ikke skrive om hva han egentlig tenker og føler, for jege r jo ikke han. Men sier det slik jeg tror han vil ha det:) Så vent til Ps3 versjonen sammen med oss Andre Opa;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...