asle Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 prøver å brenne cd rw med audio men cd en funker jo kun på pc en bruker nero brenneprogramm noen som har løsninger? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Har du prøvd å krysse av for "Finalize CD"? Lenke til kommentar
asle Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 forresten så er det første gang jeg bruker cdrw men jeg kan vel bruke samme instillinger som fra når jeg brukte cdr? Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Er ikke alle CD-spillere som takler CDRW-plater Lenke til kommentar
asle Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 min skal takle det det er en sony 8X/4X/32X Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Det har ingenting med hvilken CD-brenner du har. Det er ikke alle CD SPILLERE som takler CD-RW. Skal du lage audio CD, så må du brenne det på CD-R for å være sikker på å få spilt det av på CD spillerne du har andre steder enn på datamaskinen. EDIT : Trykkfeil [ Denne Melding var redigert av: Afseth på 2002-10-29 21:38 ] Lenke til kommentar
Dings Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Hæ? Har du en 8X/4X/32X i bilen? Det skulle jeg likt å se.. :wink: Eller var det kanskje i PCen du mente.. :wink: Det han over din post mente var at det ikke er alle CD-spillere, altså slike som finnes i biler og slikt, ikke takler RW.. Tror nok det er det som er tilfellet her. Mvh. Dings Lenke til kommentar
asle Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 den leser cd r plater skal den ikke takle dette da? Lenke til kommentar
asle Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 ok så det går ikke da ok ikke noe å gjøre med det takk for hjelpen :smile: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 de fleste klarer å lese cd-r, men mange sliter når man kommer til cd-rw, disse cd'ene er noe vanskligere å lese (og skrive til, hadde jo vært fint med 48x rw..? :wink: ). så noen takler det, andre ikke.. :smile: ja, jeg vet jeg forklarer værre en et esel nå, så jeg tror det er best jeg tar kvelden.. god natt! :smile: Ps: cd-rw er egentlig bare ment til pc, men enkelte spillere klarer å lese cd-ene fremdeles.. Mvh, jan Erik Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Det kan også hjelpe å prøve litt forskjellige merker CDRW-plater. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Du må ha CD-Spillere som støtter CD-RW. De fleste nye stasjonære gjør vel det, men eldre er det litt verre med. Når det gjelder spillere for bilen så må du ha en som støtter CD-RW, da de fleste ikke gjør det i utgangs punktet. Sånn er det bare desverre. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Quote: Cappo skrev (2002-10-30 13:00):Når det gjelder spillere for bilen så må du ha en som støtter CD-RW, da de fleste ikke gjør det i utgangs punktet. Cd-rw er ikke laget for å brukes til audio. Er laget for å brukes til datafiler. Du kan se på overflaten til cd-rw at de har en annen overflate enn vanlige cd-r. Det er laseren som har problemer å lese audio filer på cd-rw plater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå