juandavid Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Noen her som har brukt DHL når de har fått data`er sent fra USA og hit? Hva syns dere om DHL i forhold til pris og leveringstid osv? Mvh Juan David Lenke til kommentar
juandavid Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 Kunne vel bare ha svart på spm Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Spam spam spam spam. DHL har vært sinnsykt kjappe de få gangene jeg har brukt dem. Ca 1-2 dager fra avsendingsstidspunkt til jeg hadde det i hånden. Edit: Eh? [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-10-30 00:08 ] Lenke til kommentar
Bad_Mojo Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Mye raskere en posten. Spes. gjennom tollen. Tror heller ikke ikke at de har et fortollingsgebyr, slik posten har (150,-) Lenke til kommentar
xvis Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Dette er kanskje litt på siden av spørsmålet, men hvilke online-butikker bruker dere i USA? Selv er jeg på utkikk etter en Sony PDA, som koster sinnsykt mye mindre i USA (ca 3000kr mot ca 7-8000kr i Norge). Det er opplagt at selv med moms, toll og relattiv dyr frakt, blir det mye billigere i USA. Problemet er bare å finne noen som godtar internasjonal handel. Noen tips? .msa Lenke til kommentar
dale Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 DHL er sykt raske, men også sykt dyre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå