Gå til innhold

Hva faen er det med CDON.COM ?

Anbefalte innlegg

Bestillte en mobil derfra for ca.1 mnd. siden (SE Z710i). Forventet inn på lager den 01.09.06.

Greit nok det tenkte jeg, ca. 10 dager å vente, MEN er den kommet inn på lager? NEI :realmad:

Har prøvd å sende dem en e-mail til deres såkalte "kundeservice". Det hele er en stor bløff, dem svarer jo ikke. Dem burde ikke bruke 4 dager på å svare på en mail?

Så påstår dem at dem ikke har telefonservice fordi det skal komme kunden tilgode med kortere ventetid for hjelp?

Nå er det rett før det koker over her hos meg, jeg reiser snart og blir vekke 8 uker.

Forbanna dårlig oppførsel fra dem, absolutt siste gang jeg handler hos dem. :thumbdown:

Noen som har ett tlf.nr. til dem? :hmm:

Endret av vihovde
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CDON.COM benytter betegnelsen: "Varen er beregnet å komme på lager". Dette er svakere betegnelse enn "ubekreftet". De de sier er at det ikke vet når den kommer og at tidspunkt er avhengig av produsent og eller europeisk distributør (på lik linje med alle andre nettbutikker og vanlige butikker).

På sidene står det: "CDON AB har base i Malmø, Sverige". Du kan søke i svensk telefonkatalog og se om du finner telefonnummeret der.

Lenke til kommentar
http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp;js...orgnr=982197562

Ser ikke slik ut.

Avbestille via internett?

6861138[/snapback]

Avbestille? Jo takk, hadde det vært mulig så. Fikk bare valg å betala med VISA, så tlf. er betalt for lenge siden :(

Dem operere vel slikt som dem gjør, for å tjene mest mulig penger. Det er vel ikke lite dem drar inn i renter?

6861196[/snapback]

Det de gjør er å reservere pengene på kontoen din. De trekker dem ikke før de har sendt varene. Jeg hadde en noe liknende opplevelse med dem for noen mnd siden; da opphevet de bare reservasjonen når varen ikke kom på rimelig tid.

Endret av Nero Burningwr00m
Lenke til kommentar
http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp;js...orgnr=982197562

Ser ikke slik ut.

Avbestille via internett?

6861138[/snapback]

Avbestille? Jo takk, hadde det vært mulig så. Fikk bare valg å betala med VISA, så tlf. er betalt for lenge siden :(

Dem operere vel slikt som dem gjør, for å tjene mest mulig penger. Det er vel ikke lite dem drar inn i renter?

6861196[/snapback]

Det de gjør er å reservere pengene på kontoen din. De trekker dem ikke før de har sendt varene. Jeg hadde en noe liknende opplevelse med dem for noen mnd siden; da opphevet de bare reservasjonen når varen ikke kom på rimelig tid.

6861341[/snapback]

Oppheve reserversjonen hadde jo vært fint, men hvordan? Dem svarer jo fa...n meg ikke min e-mail.

Lenke til kommentar
Du bør ringe banken og bestride reservasjonen etter at du har avbestilt på nettet.

6862606[/snapback]

Hvorfor det? Dersom butikken følger reglene til Visa/Mastercard har de ikke lov å trekke før varen er sendt. Dersom den ikke blir sendt blir det aldri trukket noe, og reservasjonen forsvinner uansett automatisk.

Eneste hensikten med å ringe banken må være dersom du skal betale noe annet, og ikke har penger nok på kontoen pga reservasjonen ikke har forvsunnet enda.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...