J@cob Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Emne tittelen sier sitt. Nettop begynt på Media, ganske grei linje, lite å gjøre, alt for lite å gjøre. Derfor tenkte jeg, siden jeg allikvell sitter med en pc hele tiden, at jeg kunne gjøre noe gøyt, wow. Nå, ikke vits i å skrive "blabalbla, jobb på skolen dritt". blir bare "!1!1 /Care!1!". Tviler på at dette emnet er i det hele tatt "lovlig", så Psilo steger det sikkert snart, anyways, noen som har noen råd? Prøvd med div prog, blant annet "Your Freedom", det funka, nesten. Trenger vist info ang. proxy elns, men det er bare en digresjon. Point is: Noen som veit hvordan jeg kan nyte dette drittet på skolen? Send gjerne svar pr. om. kktxhbai. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Skal ikke se bort ifra at alt av porter, utenom web og msn + diverse er sperra. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Skal ikke se bort ifra at alt av porter, utenom web og msn + diverse er sperra. 6861066[/snapback] Hvordan kan jeg gjøre slik at jeg bruker en port som ikke er sperra? Msn - Funker Alle internett sider - Funker WoW - Funker, ikke DL progrmar - Funker, ikke. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Off-topic dette her: hva var din gjennomsnitts karakter? (går i 10ende nå, vil gjerne søke meg inn på media=) ) Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Off-topic dette her: hva var din gjennomsnitts karakter? (går i 10ende nå, vil gjerne søke meg inn på media=) ) 6861447[/snapback] Verierer vel for hvert år og fra skole til skole, men her ligger den på rundt 5. Skal stoppe med OT. Endret 14. september 2006 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Bli hjemme å spill wow om du først skal spille wow, får du konsentrert deg bedre om wow spillinga, og kan tjene mer gull eventuelt får mer rep forterere. Konsentrerer du deg ikke er du ikke no god teammate med i instancer heller. Mitt tips er derfor, bli hjemme og spill wow. Så begynner du heller på media neste år. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Off-topic dette her: hva var din gjennomsnitts karakter? (går i 10ende nå, vil gjerne søke meg inn på media=) ) 6861447[/snapback] Sorry at jeg hjelper med OT. Det spørs absolutt hvor du bor og hvilke skoler du tenker deg på. Det ligger på rundt 4-5. Selv kom jeg inn på en ganske god skole i Oslo med 4.3. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Bli hjemme å spill wow om du først skal spille wow, får du konsentrert deg bedre om wow spillinga, og kan tjene mer gull eventuelt får mer rep forterere. Konsentrerer du deg ikke er du ikke no god teammate med i instancer heller. Mitt tips er derfor, bli hjemme og spill wow. Så begynner du heller på media neste år. 6861855[/snapback] rofl greit nok at man vil slacke gjennom skolen, media er visst heller ikke den vanskeligste linja når man først er der, har jeg hørt, men å utsette resten av livet sitt med ett år bare fordi man vil ha rep og gull i wow, det er litt drøyt. on topic: hvis portene er stengt så wow ikke funker, tror jeg det ligger på routernivå, altså du må ha et mistenkelig/perverst forhold til IT-ansvarlig på skolen. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Kan like gjerne bli hjemme som å gjøre det dårlig på skolen. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Lol jeg prøvde også å spille wow på skolen i dag Gikk dessverre ikke Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 De har nok sperret alle portene utenom de som har definerte bruk i skole sammenheng. Med mindre du klarer å sjarmere deg til at Sysadmin åpner porten som WoW bruker, kan du nok se lenge etter å spille WoW på skolen.. Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Send mail til kommunefolka som styrer hele portdriten, og spør om de kan gjøre slik at du kan spille World of Warcraft :] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Skolen bruker en proxyserver ja, som sperrer for alt annet enn http trafikk og lignende vil jeg tro. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg kan sitte på msn på skolen. www.ebuddy.com men WoW er farlig å spille i tilfelle læreren ser det :!: Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det skal ikke være noe superproblem, men det kan hende det krever en del arbeid. Vet du at det er portene som er sperret? Da kan du sikkert modifisere WoW til å sende pakkene innom hjemme-PC'en din på en åpen port, og få den til å videresende dem til Blizzard sine servere. Det kan hende at akkurat det krever mye arbeid, det kan hende at det krever lite. Kan du ikke kjøre noen analyseverktøy så vi får hvertfall vite hva som er sperret fra sysadmin's side? En portscan bør du hvertfall kjøre, og det kan hjelpe oss om vi vet hvilke prosesser som kjører. Skaff deg litt info, og legg inn her, det kan hende løsningen er enkel. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Mitt råd: ikke prøv en gang. Hvis du blir tatt i å spille i timene (jeg tar for gitt at det ikke er lov) risikerer du nedstatt karakter i orden og oppførsel. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 spilte wow som bare pokker på høgskole i fjor jeg steike jeg fikk med meg lite.. spilte i hver engelsktime men endte opp med B allikevel så kanskje høgskoler ikke sperrer wow-porten, men videregående skoler gjør d 99% sikkert... Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Går vel sikkert ann å hacke seg inn i skolens data system eller? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 som IKT lærling ved videregående skole, så veit jeg at det varrierer fra skole til skole... Vi har ikke noe som sperrer for elevenes bærbare. Enda... Og det at wow er sperret av, er der for en grunn. Heretter skal jeg gå hardt utover folk som missbruker linja våres som jeg ser da Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Går vel sikkert ann å hacke seg inn i skolens data system eller? 6864815[/snapback] Det er nok antakeligvis fullt mulig, men det virket ikke akkurat som om trådstarter hadde komptetansen =/ Det enkleste hadde vært om de kjørte en eller annen sperre i en ruter-sak som var dårlig konfigurert; da hadde det vært enklest (størst sjans for å klare) å bryte seg inn. Problemet igjen er at dette hverken er lovlig sett fra den aktuelle handlingens ståsted, ei heller å poste instrukser her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå