Gå til innhold

Bærbar Pc til rundt 10k

Anbefalte innlegg

Planer om innkjøp av ny bærbar pc, og lurer på om det er noen som har noen tips. Har sett på pc'er i 10k kroners klassen. I hovedsak HP og Acer. Noen som kjenner til f.eks. HP Pavilion dv9074. Ser bra ut, men hører rykter om at den bråker mye. Stemmer dette? Ellers mottas alle tips med glede. Begynner å bli lei av å lete nå!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Planer om innkjøp av ny bærbar pc, og lurer på om det er noen som har noen tips. Har sett på pc'er i 10k kroners klassen. I hovedsak HP og Acer. Noen som kjenner til f.eks. HP Pavilion dv9074. Ser bra ut, men hører rykter om at den bråker mye. Stemmer dette? Ellers mottas alle tips med glede. Begynner å bli lei av å lete nå!

6860874[/snapback]

Min erfaring med stort sett alle HP maskiner (og det er en del) er at dem begynner å bråke ganske heftig etter ikke så lenge, stort minus. Ellers er det veldig gode maskiner.

Når det gjelder Acer, så var det tidligere knallmaskiner. Vel, det er dem forsåvidt enda, men Acer har verdens dårligste batterikapasitet.

Min maskin har maks 55 minutter hvis den får lov til å stå helt stille på stuebordet og ikke jobbe. Hvis jeg f.eks ser en film på maskinen holder den, ja kanskje en halvtime. Slik har det vært fra dag 1.

Andre kunder forteller at dem har det samme problemet med sine Acer maskiner.

Hvis jeg skulle anbefale deg noen maskiner så ville jeg sagt Tundra.

Jeg har solgt en del av disse og tilbakemeldingene fra kundene har stort sett vært den samme. Kjempefornøyd.

De er meget stillegående, du får stort sett mye for pengene, og de har knallbatteri.

De jeg har solgt har hatt ca 3-3,5 timers kapasitet. Det må også legges til at dette er BRUK, ikke standby.

http://www.psdata.no/ps.asp?it=129579&mlevel=180804

http://www.psdata.no/ps.asp?it=129052&mlevel=180803

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...