mandela Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 det er en stund siden prisene begynte å øke, men kurven har steget kraftigere den siste tiden. samme tråd 3 uker siden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=620708&hl= Lenke til kommentar
am3k Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Flyttet fra Hjelp til kjøp/salg Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Vant et sett nye Corsair TWINX2048-3200C2PT på Ebay i slutten av august.Kostet meg 1240 kroner + frakt Helt andre priser der.Man kan gjøre røverkjøp,hvis man følger med. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Ja, virket som om det var nokså ålreite priser på Ebay. Har tilgang til ganske ålreite priser slik at jeg ikke sliter så mye. Men må jo betale uansett :-( Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Vi har jo hatt en laaang periode med utrolig lave minnepriser nå, så at det går opp igjen er vel bare naturlig. Lenke til kommentar
BrickTop Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg må si jeg er glad for at jeg ikke har noen oppgraderingsplaner på minst 2 år. Mulig jeg kjøper meg et DX10 kort når det blir aktuelt, med mindre skjermkortene stiger mye i pris i forhold til de nåværende. Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det er børsene som styrer prisene. Ettersom det lite Ram'brikker på markedet, blir prisene dyrere. Det gjelder alle ting. Hvis man ser på de fleste nettbutikker, er man tomme for RAM'brikker. Hvis fabrikkene produserer flere Ram'brikker, blir det billigere. Kjøpte 2gb ram, Cpu og HK for 6000kr for en 3 uker siden, nå koster det 7200kr. Føler at jeg gjorde et greit kjøp, selv om det var masse penger. Lenke til kommentar
Strepto91 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ser ut som om prisene har steget veldig i det siste; sjekk pris historikken https://prisguiden.no/product.php?p...708&view=prices Har ikke vert så høy på ett år.... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det som irriterer er at man fikk samme brikker for 1000-lappen billigere i sommer. Man skulle jo nesten tro prisen synker (hvertfall i løpet av et år), men når man ser på prishistorikken, ser man at prisen har steget. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 I mitt yrke kjøper jeg inn, og selger Ram, og jeg har lagt merke til at minne har egentlig kun gått en vei den siste tiden etter sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå