koda Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hvordan kan jeg hindre at en administrator kan se hvilke programmer jeg har installert på min Windows-PC (som er meldt inn i et domene)? Brannmur? Windows-brannmuren fungerer i hvert fall ikke til dette... Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Napp ut nettverket! Seriøst, jeg tror ikke du kan klare å hindre at admin ser hva du har installert på din PC. Selv om du fjerner entryene under legg til/fjern programmer, finnes det muligheter til å lese dette fra registeret. Mulig dette også kan leses fra Active Directory på serveren? Er ikke helt ekspert på dette, men jeg har denne oppfatningen... Lenke til kommentar
koda Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Seriøst, jeg tror ikke du kan klare å hindre at admin ser hva du har installert på din PC. Selv om du fjerner entryene under legg til/fjern programmer, finnes det muligheter til å lese dette fra registeret. Tipper at det nettopp er entries i "legg til/fjern.." som leses, så det er jo verdt et forsøk... Lenke til kommentar
koda Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 ...ehh, men hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 ...ehh, men hvordan gjør jeg det? 6866797[/snapback] Hvis du laster ned for eksempel Crap Cleaner (CCleaner), så har denne et verktøy for det. Det er uansett lurt å fjerne litt "rask" fra PCen i ny og ne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå