P0nduz Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Har begynt og se litt på denne modellen til dama og lurte på om noen her på forumet har erfrainger med den? Ser den har ganske bra ytelse og batteritid. noen som kan bekrefte? På forhånd takk for hjelp. Lenke til kommentar
GA Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg har brukt denne maskinen en del og synes den er meget bra. Positive sider: Liten, ganske solid, bra ytelse, kjølig, stille ved normal bruk. Negativt: Ikke eget gfx kort(nesten ingen PCer i denne størrelsen som har det, så det er bare litt flisespikking), litt støy ved hard bruk. Ellers er prisen veldig bra, fint med 2 års garanti og den ser fin ut! Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 trenger ikke akk noe eget gfx kort til å ta notater og sånt så det spiller jo ingen rolle:P hehe. blir vel mest msn og sånn på a tenker jeg. men da regner jeg med det blir den senere i dag. Bare høre me a først:P Lenke til kommentar
GA Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hvis det ikke skal spilles på den er det et glimrende valg! :-) Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 okay:) Hvilke specs har du på maskinen har du dual eller singel core maskina? Lenke til kommentar
GA Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg bare lånte maskina på jobben i en ukes tid. Hadde 121 utgaven, som er den kraftigste til nå. Men det kommer en ny versjon mot slutten av måneden som er enda kraftigere... Lenke til kommentar
coban Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Anbefales den nye satu200-173 kommer med fingeravtrykksleser:-) hvor kult er ikke det?:-) Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 hva skal man me det lixom:P sier bare jeg:P tror ikke ho har så mye hemmelig akkurat:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå