bjornegil Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) hallo. Jeg skal kjøpe meg en Audi A4 st.v 97 modell. Noen har noen enkle tips om styling ? Hva man kan gjøre for å freshe den opp? Kan noen hjelpe meg men hva heter det som er på taket på st v. Rails?? Har prøvd å finne slike i sølv.. Pluss har prøvd å finne lister til rundt vinduene. Endret 14. september 2006 av bjornegil Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det enkleste vil vel kanskje være S4/RS4 styling? Skal du ha dette orginalt, så koster det, men duverden så pent det blir! Kan ikke tenke meg annen styling på slike biler, enn det som måtte komme fra S/RS-avdelingen (i BMW's tilfelle M, og Mercedes' AMG), men det er nå min oppfatning. Få på blanke rails og, og noen feite hjul (RS4 gjør seg veldig godt på din type), samt et annet eksosanlegg, noe alá S4/RS4, alt etter stylingen du velger! Lykke til! Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 elskepåRS4stylingtilaudi Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 hvor kan jeg få tak i blanke rails? og blanke lister rundt vinduene? Hva slags eksos anlegg burde jeg velge? Det stopper seg litt sånn økonomisk også da... Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Hva mener du med "Det stopper seg litt sånn økonomisk også da..."? Endret 14. september 2006 av Zozzy Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 hehe... familie far som bare vil at audien skal se litt freskere ut enn den gjør orginal.... Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Ok... da er jeg med på tankegangen din! Hvordan er felgene som er på bilen? Mange barn i baksetet? tenker på soting? Skal lete etter de listene du snakker om... Eksosanlegg der er jeg ikke med på hva du mener? Siden du er familie far er det vel lite aktuelt med "bråkepotte"? Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 felgene er rimelige stusselige. Litt mye gummi.. De må nok helt klart byttes. Har vurders soting av vinduene. Rails og lister gjør mye med bilen da.. Potte mener jeg å få satt på noe annet enn de triste pottene som er bak. Finnes det noe hale å sette på? Pottene er bøyd "nedover"... Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det finnes slike stusser du kan feste ved å skru dem på enden på orginalpotten. Men hvordan det gjøres når orginalpotten din bøyer seg ned det er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Ja for se på denne .. Slik er eksospotta Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Og her har du den tingen jeg brukte på min mazda 626, riktig nok i sølv og bare et "rør"! Så du kan si bilde aviker noe: Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Skjønner.. Må skifte fanger renger jeg med.. Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 ja da blir det ikke så veldig pent å skru på de stussene.. Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Men de audiene er jo så sinnsykt fine da... Syns du bør skifte felg, så tar du resten etter det... Men kansje ikke noe poeng å skifte felger nå før vintern? Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 ja blir nok nye felger til våren . Men skal prøve å finne blanke rails og lister rundt vinuene.. Gjør mye bare det Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Ja det har du helt rett i... Angående sotingen, kunne ikke dy meg så jeg fant et bilde på nettet som kan illustrere litt hva jeg mente..... Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 ja det er j#%lig kult... Har sjekket litt priser og det koster rundt 3500 round bout Lenke til kommentar
Itw Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Betalte 5000kr for soting av alle rutene på passaten min (stv) uten om frontruta da;) Og da kom de med 10års garanti og ripefri. Har ikke angret noe på at jeg betalte såppas for det ble veldig bra. Men klart de finnes nok noen som fikser det til en billigere penge, her jeg bor hadde jeg bare ett valg så :/ Siden jeg også er familiefar så er jeg på samme linje som deg, når det gjelder å pimpe kjerra. Men som de sier felger, minimum 17" har det selv, og er godt fornøyd med tanke på komfor... Ellers must løsninger: -Sot baklyktene med "sotspray" -Sot alle vinduer (blir knall) -Ny grill (ca 1000kr) -Eksos hale/potte Har fikset meste parten av dette på min, og den er jeg ganske fornøyd med, og våre biler er jo ganske lik så. Kan sikkert fikse bilde i morgen når det er lyst ute, om ønskelig. Angående eksoshalen, så kommer den jo ut i bakfangeren, så kapp av rørene der de begynner og bøye seg, og sett på eksos halen der, verre er det ikke;) Btw fjerning av emblem på bakluka er jo også greit, om de ikke er festet med plugger i karroseriet da.. Sjekk min tråd Endret 21. september 2006 av Itw Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Her er min "oppskrift".. Senk: 50mm+ Felger: 18-20" Facelift lykter med xenon, klarglass lykter bak. Soting av vinduer, helst alle unntatt frontruta. Gir mer helhet. Fjerning av emblemer på bakluka. Lakkere skjørt i bilens farge. Kjør enten chrome og svart theme, eller helt svart. Felgene gjør seg vel best i grå med helt svart bil. Her har du jo noe å gå etter RS4 styling på denne da men.. http://www.garaget.org/?car=9170&image=200859 Endret 25. september 2006 av Rs125 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå