Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Styling til Audi A4

bjornegil

Anbefalte innlegg

hallo. Jeg skal kjøpe meg en Audi A4 st.v 97 modell. Noen har noen enkle tips om styling ? Hva man kan gjøre for å freshe den opp?

Kan noen hjelpe meg men hva heter det som er på taket på st v. Rails??

Har prøvd å finne slike i sølv.. Pluss har prøvd å finne lister til rundt vinduene.

Endret av bjornegil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det enkleste vil vel kanskje være S4/RS4 styling? Skal du ha dette orginalt, så koster det, men duverden så pent det blir! Kan ikke tenke meg annen styling på slike biler, enn det som måtte komme fra S/RS-avdelingen (i BMW's tilfelle M, og Mercedes' AMG), men det er nå min oppfatning. Få på blanke rails og, og noen feite hjul (RS4 gjør seg veldig godt på din type), samt et annet eksosanlegg, noe alá S4/RS4, alt etter stylingen du velger! Lykke til!

Lenke til kommentar

Ok... da er jeg med på tankegangen din! Hvordan er felgene som er på bilen? Mange barn i baksetet? tenker på soting?

Skal lete etter de listene du snakker om...

Eksosanlegg der er jeg ikke med på hva du mener? Siden du er familie far er det vel lite aktuelt med "bråkepotte"?

Lenke til kommentar

felgene er rimelige stusselige. Litt mye gummi.. De må nok helt klart byttes.

Har vurders soting av vinduene. Rails og lister gjør mye med bilen da.. Potte mener jeg å få satt på noe annet enn de triste pottene som er bak. Finnes det noe hale å sette på? Pottene er bøyd "nedover"...

Lenke til kommentar

Betalte 5000kr for soting av alle rutene på passaten min (stv) uten om frontruta da;)

Og da kom de med 10års garanti og ripefri.

Har ikke angret noe på at jeg betalte såppas for det ble veldig bra.

Men klart de finnes nok noen som fikser det til en billigere penge, her jeg bor hadde jeg bare ett valg så :/

Siden jeg også er familiefar så er jeg på samme linje som deg, når det gjelder å pimpe kjerra.

Men som de sier felger, minimum 17" har det selv, og er godt fornøyd med tanke på komfor...

Ellers must løsninger:

-Sot baklyktene med "sotspray"

-Sot alle vinduer (blir knall)

-Ny grill (ca 1000kr)

-Eksos hale/potte

Har fikset meste parten av dette på min, og den er jeg ganske fornøyd med, og våre biler er jo ganske lik så.

Kan sikkert fikse bilde i morgen når det er lyst ute, om ønskelig.

Angående eksoshalen, så kommer den jo ut i bakfangeren, så kapp av rørene der de begynner og bøye seg, og sett på eksos halen der, verre er det ikke;)

Btw fjerning av emblem på bakluka er jo også greit, om de ikke er festet med plugger i karroseriet da..

Sjekk min tråd

Endret av Itw
Lenke til kommentar

Her er min "oppskrift"..

Senk: 50mm+

Felger: 18-20"

Facelift lykter med xenon, klarglass lykter bak.

Soting av vinduer, helst alle unntatt frontruta. Gir mer helhet.

Fjerning av emblemer på bakluka.

Lakkere skjørt i bilens farge.

Kjør enten chrome og svart theme, eller helt svart. Felgene gjør seg vel best i grå med helt svart bil.

Her har du jo noe å gå etter :) RS4 styling på denne da men..

http://www.garaget.org/?car=9170&image=200859

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...