Saftis Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Tenkte bare jeg måtte lage en tråd om dette, siden jeg ble så overrasket over meg selv. Husker jeg så Event Horizon da jeg var ca. 17 år (alene, i mørket midt på natten, i et øde landehus) og har siden holdt denne som en av de skumleste filmene jeg vet om, helt til jeg tilfeldigvis så den igjen nå for litt siden, 7 år etterpå. Det gikk faktisk så langt at jeg ble pinlig berørt over story, effekter og skuespill, filmen grep meg *overhodet* ikke. Flere som har hatt samme opplevelse? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det er hukommelsen din som spiller deg et puss. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hvordan man oppfatter en film har veldig mye med omgivelsene der og da. Feks er de fleste dramaer utrolig dårlige hvis man egentlig er i humør for litt action (noe som kanskje er grunnen til at mange gutter aldri kan fordra drama, fordi de heller fil se litt hjernedød action ). Thrillere og grøssere blir utrolig teite dersom man ikke er mentalt forbredt på å bli litt skremt og heller ender opp med plukke fra hverandre alle de dårlige detaljene. Hvem man ser filmen sammen med, hvor og når har også mye å si. Jeg hadde en liknende opplevelse som deg bare andre veien. Ei venninne og jeg endte opp med å se Barton Fink når den gikk på kino. Vi bare bestemte oss for å dra og se en film, men siden vi hadde sett det meste som gikk så bestemte vi oss for å se den uten å vite hva slags film det egentlig er. Men det var ikke rette filmen å se der og da og vi syntes begge at den var utrolig teit. Jeg har sett den 2 ganger etter dette og synes egentlig at filmen er bra, men den er veldig spesiell og man kan ikke se den dersom man egentlig er mest klar for hjernedød underholdning. En annen ting er at kvaliteten på film og våre krav til dette også har forandret seg. Det som var god underholdning for 10-15 år siden er det ikke nødvendigvis i dag. Lenke til kommentar
chris Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Etter at jeg så "Kvinnen i mitt liv" med Thomas Giertsen og Ane Dahl Torp for andre gang på NRK forrige søndag, synes jeg at den var egentlig ganske så bra. Mulig det kanskje kan ha noe med at jeg ikke klarer å la være å tenke på Eselet i Shrek 2 når jeg hører Thomas Giertsen snakke. Jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det er sånn med meg også viss jeg forsto rett av og til når jeg ser en film og ser den igjen dagen etterpå så er det andre ting jeg ikke la merke til akkuratt som om det var en exentded Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 hver gang jeg er 2001: a space oddesy forandrer den seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå