Gå til innhold

Bør jeg kjøpe Casio Exilim EX-Z120?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva legger du i at spesifikasjonene ser gode ut? At det er 7megapixel og billig mener du?

Isåfall så er det feil å si at spesifikasjonene er gode.

Hva ser du etter i et kamera? Brukervennlighet? batterikapasitet? Bildekvalitet? Hurtighet? Design og størrelse?

Hva er viktigst, og hvor mye vil du gi?

Lenke til kommentar
Hva legger du i at spesifikasjonene ser gode ut? At det er 7megapixel og billig mener du?

Isåfall så er det feil å si at spesifikasjonene er gode.

Hva ser du etter i et kamera? Brukervennlighet? batterikapasitet? Bildekvalitet? Hurtighet? Design og størrelse?

Hva er viktigst, og hvor mye vil du gi?

6860044[/snapback]

Hurtighet og bildekvalitet er egentlig viktigst. Jeg har gått glipp av en del fordi gamlekamera brukte lang tid på å sku seg på. Batteriet må selvfølgelig ikke bli utladet med en gang. Jeg er ikke så nøye på design og størrelse så lenge det går ned i lomma.

Kan gjerne vurdere et annet kamera også. Jeg er ikke nødt til å ha 7 megapixler, så om jeg kan få bedre kvalitet på bildene ved å gå ned på megapixlene er det selvfølgelig en mulighet. 5 megapixler hadde holdt i massevis. Er ikke villig til å kjøpe et kamera for mer enn 2500,- Helst rimeligere.

Og kameraet skal helst bruke SD-kort for å passe til kortleserene mine.

Edit: Også er det viktig at kameraet egner seg til makrobilder.

Endret av premium
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg kjøpte Canon powershot a610 i stedet. Jeg er fornøyd med det. Noe av grunnen for at jeg kjøpte det var at det brukte AA batterier. Det var i største laget, men det får gå.

7072922[/snapback]

At det er stort gir deg jo en rekke fordeler fremfor de mindre lommekameraene. Bedre optikk/bildekvalitet, god batterilevetid (har vel 4xAA så vidt jeg husker), vridbar skjerm, godt grep, manuelle funksjoner osv... Jeg synes det hørtes ut som et godt valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...