Gå til innhold

Amped 3 på Xbox 360

Propaganda

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har noen få spørsmål angående Amped 3 på Xbox 360.

Jeg har nå fullført alle fjellene, og har gull medaljer på alt av oppdrag, og da mener jeg alt, og jeg har også ''stoka'' alle folka på hvert eneste fjell.

Men når jeg sjekker hva jeg mangler av Achivements (skriveleif?) , så mangler jeg 3 stykker. Den ene er å bygge over 200 ting på fjellene, og det er jo greit nok, men den andre er Supreme Snow God eller no sånt, og da skal man visst ha gull på alle oppdrag, pluss alle media shoutouts, som jeg mener bestemt jeg har.

Er det noen hemmelige oppdrag som jeg ikke ser? Jeg har sjekke alle sider av hvert fjell som har flere sider, og alt jeg ser av oppdrag har jeg gull på.

Takker for hjelp

Mvh Proppen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Suprme Snowgod-achievementet kan være bittelitt køddent å få tak i, ikke bare fordi å få gull på samtlige Kitty Cleanup Challenges kan være no' møkk, men fordi det er mange av oppdragene som man ikke ser når man har zoomet helt ut.

De du har glemt ligger mest sannsynlig gjemt under et av heisikonene, mest sannsynlig på Valle Nevado (om jeg husker korrekt).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Du kan også gå inn på statsen din, og se hvor mange gull-, sølv- og bronsemedaljer du har til nå, tror også du kan se i hvilke grener du har fått de.

Lenke til kommentar

Du må bygge 200 Objekter på flere maps eller 1 map. Men det kan være jævla køddent! Jeg bygde ca. 100 trekasser oppå hverandre bare for å bygge og til slutt fikk jeg mld om at jeg ikke kunne bygge mer og trengte mer "build points" og da hadde jeg fullført spillet så fikk ikke de siste 20-30 poengene....

Lenke til kommentar
Du må bygge 200 Objekter på flere maps eller 1 map. Men det kan være jævla køddent! Jeg bygde ca. 100 trekasser oppå hverandre bare for å bygge og til slutt fikk jeg mld om at jeg ikke kunne bygge mer og trengte mer "build points" og da hadde jeg fullført spillet så fikk ikke de siste 20-30 poengene....

6869505[/snapback]

Det er problemet mitt også, jeg har ikke nok build points til å lage 200 objekter, men jeg har fullført hele spillet utenom akkurat det. Hvordan mener de at man skal klare det da?

Lenke til kommentar
En eller annen løsning må det jo finnes, eller så er det jo umulig.

Får håpe noen andre har peiling da.

6880968[/snapback]

snakke du om Park Designer Merit Badge - Build 200+ terrain park objects??

jeg har en løsning problemer her kan du last save fra 360games.com

http://www.360gamesaves.com/uploads/saves/..._1145360862.rar :thumbup:

PS: må du ha Xbox 360 XSATA for å legge inn save.. :hmm:

Endret av Spion
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Det er problemet mitt også, jeg har ikke nok build points til å lage 200 objekter, men jeg har fullført hele spillet utenom akkurat det. Hvordan mener de at man skal klare det da?

6879861[/snapback]

Finn det billigste objektet (ikke start post), sett ut så mange du kan, slett de, sett ut så mange du kan, slett de, repeat. Mener å huske at det kan gjøres slik, ganske enkelt.
Lenke til kommentar

6879861[/snapback]

Finn det billigste objektet (ikke start post), sett ut så mange du kan, slett de, sett ut så mange du kan, slett de, repeat. Mener å huske at det kan gjøres slik, ganske enkelt.

6881873[/snapback]

Ja, det er korrekt. Du må bare bygge 200 i en bygge-session. Så du kan sette ut ti, fjerne de, sette ut ti til, etc. Gjør dette 20 ganger på rad, så får du achievementen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...