asad Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Plutselig forsvant E disken min fra windows, uten at jeg gjorde noen ting. Jeg har 3x250gb samsung disker i maskina mi. I biosen ser jeg 3 disker, men i windows ser det ut som den ikke eksisterer. Jeg hadde liknende problem for noen dager siden, da åpna jeg kabinettet og tok ut kablene for å så sette dem inn igjen. ( trodde jeg røska ut en kabel da jeg bytta vifte ). Men denne gangen åpna jeg ikke kabinettet engang! Hva er det som skjer her? edit: må være noe med kablene. åpna kabinettet igjen, retta litt på dem, og disken er tilbake igjen :S Endret 13. september 2006 av asad Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Plutselig forsvant E disken min fra windows, uten at jeg gjorde noen ting. Jeg har 3x250gb samsung disker i maskina mi. I biosen ser jeg 3 disker, men i windows ser det ut som den ikke eksisterer. Jeg hadde liknende problem for noen dager siden, da åpna jeg kabinettet og tok ut kablene for å så sette dem inn igjen. ( trodde jeg røska ut en kabel da jeg bytta vifte ). Men denne gangen åpna jeg ikke kabinettet engang! Hva er det som skjer her? edit: må være noe med kablene. åpna kabinettet igjen, retta litt på dem, og disken er tilbake igjen :S 6859938[/snapback] jepp den fiksa du selv IDE-kablene er ikke ment for å tas inn & ut virker det som Lenke til kommentar
asad Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Jeg glemte å si at det er s-ata disker det er snakk om. Merkelig at noe sånt kan skje uten at jeg åpner maskina.. Lenke til kommentar
Skofus Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Henner det hjelper bare å ta dem helt ut, også sette dem på plass og forsikre deg om at dem virkelig sitter riktig. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Kan være dårlig kontakt. Så enkelt og allikevel så brysomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå