smurfine Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Har en webside jeg gjerne vil ha inn en liten avstemmingsboks på. Mener en slik hvor brukerne får noen valg og trykker på et av valgene, deretter kommer resultatet opp. Man kan også lese resultatet uten å stemme ved å trykke på "Se resultat". Er det noen som har peiling på hvordan jeg setter opp en slik? Vet ikke helt hva jeg skal søke etter på google for å finne ut mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 du kan begynne med å se på HotScripts og/eller evt. tenke på PHP som språket for dette? Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 PHP er nok det letteste/beste språket for en poll Lenke til kommentar
smurfine Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 (endret) ok har funnet et vote script som ser passe enkelt ut. Her er installasjonsinstruksen: http://www.free-php.org.uk/copypastedownload/phpvote.php. Vet at webserveren støtter php, men jeg kan det ikke. Mener de at jeg skal laste opp alle filene rett på rota? Eller hva er cgi-bin? Så skal jeg sette attributtene til 755 på alle? Og endre votes.php etter hva slags spørsmål jeg vil ha. Men hvordan i huleste implementerer jeg den inn på websida mi? Den skal stå i over en tekst jeg allerede har. Endret 14. september 2006 av smurfine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå