kalg Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 jeg trenger en trådløs router til spillpc, mediaserver og stuepc da jeg skal flytte i ny leilighet uten kablet nettverk. jeg skal selfølgelig ha disse i nettverk. har noen erfaringer med noe som er til salgs for tiden? har prøvd smc barricade og asus wfi (fulgte med hovedkortet mitt). disse er bare boss! jeg trenger noe som funker! (spesielt til spilling!) har adsl modem utenom.. de som jeg har prøvd "stopper" opp etter ca 3min og da er jeg DØD nesten uansett hvilket spill jeg spiller. det er somregel BF2. uansett hva du har å si, trenger jeg din hjelp, så bare skriv inn... var ikke mye å finne nåe jeg søkte etter emnet, så ikke skyt meg av den grunn Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hva innebærer det at BF2 stopper opp? Er det lagg noen sekunder og så fortsetter spillet? Lenke til kommentar
iknowlittle Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) har du sjekket om du har den nyeste firmvaren til du routerene du har (prøvd) jeg har denne her hos meg og er kjempefornøyd etter jeg oppgraderte firmvaren , glimrende rekkevidde og stabil som rakkern . kan iogforseg slå et slag for alle linksys routere, denne er vel den de fleste går for , denne er det også mulig og kjøre 3.parts firmvare på , som visst nok skal gjøre den enda bedre . Endret 13. september 2006 av iknowlittle Lenke til kommentar
kalg Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Hva innebærer det at BF2 stopper opp?Er det lagg noen sekunder og så fortsetter spillet? 6859899[/snapback] det kommer opp "THERE IS A PROBLEM WITH YOUR CONNECTION" ca hvert 3 min. jeg vet at det var routeren som laget problemet. alt funket når jeg skiftet til kabel. Lenke til kommentar
kalg Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 har du sjekket om du har den nyeste firmvaren til du routerene du har (prøvd) leitet meg ihel etter firmware til den jeg hadde, men det har faktisk ikke kommet enda, etter ca 1 år. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Skal du ha noe som bare funker uansett hva du slenger til den, så kjøper du cisco. Enkelt å greit. Ulempen er prisen, og at du sannsynligvis bruker en hel helg på å sette den opp... Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Kjøp Linksys..det er Cisco som står bak..så slipper du unna med 1/5 av prisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå