wallek Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Heisann! Jeg har en trådløs router fra NextGenTel. Det er en Thomson Speedtouch 580 som fungerer bra, problemet er bare at det er stor avstand mellom den og min datamaskin. Vi har flere datamaskiner i huset som tar godt imot, men finnes det noen muligheter for å forsterke signalet fra kilden eller kanskje (som hadde vært det beste) hatt en repeater eller noe som kunne forsterke signalet på veien. Har pcen i 3dje etasje, så om jeg hadde hatt repeater i 2dre også router i 1ste. Om dette er mulig, hvilke merker kan jeg da bruke osv... Blir veldig glad for all hjelp! Beste hilsener fra Aleksander Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Det finnes en repeater for Speedtouch 580, men dette krever at du bytter ut firmware (NGT's) og legger inn en annen. Du mister da full support fra NGT. http://www.dslsource.co.uk/downloads/ST580...0%20repeater%22 Endret 14. september 2006 av la7dfa-com Lenke til kommentar
eriktar76 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg har en 585 og bruker wds hjemme. Fungerer med andre 585 og en apple airport express jeg har. De fungerer som repeatere med wds riktig instillt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå