TommyGun77 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) har et Asus P5W DH Deluxe. Startet opp det medfølgende Asus probe programmet, og da kom en alarm, den ene måleren MB var rød og viste 47 grader. Er dette veldig varmt? Endret 13. september 2006 av TommyTheGun Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 47 grader på Northbridge på disse chipsettene er fra det jeg hører ikke unormalt i det hele tatt. Disse chipsettene blir utrolig varme. Jeg annbefaler deg dog (dersom du har kunnskapen til å gjøre det), å ta av northbridge kjøleren, fjerne thermal-pad'en, sette på ny goop, og sette den på igjen. Det vil spare deg mange grader siden kontakten mellom ribbe og kjøler ofte er helt horriblet dårlig på nortbridge kjølere. Ta også av topp-platen med logoen på. Den gjør ingen verdens ting uteom å vise produsentens navn, og den forhindrer kjølingen ved å minske luftgjennomstrømingen. Tar du den av så kan du spare opp til flere grader, og det tar bare 30 sekunder å gjøre med et skrujern (den er ikke limt fast, så bare jekk den forsiktig av). Jeg tviler dog at 47 grader skal være noe problem for normal funksjon av hovedkortet hvis du ikke overklokker. -Stigma Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Når det nermer seg 70 så bør du bytte kjøler CPU'n min ligger på 60grader uten load nå. Og det med vannkjøling. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Når det nermer seg 70 så bør du bytte kjøler CPU'n min ligger på 60grader uten load nå. Og det med vannkjøling. 6859796[/snapback] Gå og legg deg Han snakker om hovedkortet, ikke cpu'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå