Gå til innhold

Er ikke Logitech interessert i norske kunder?

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Nå har G15 tastaturet til logitech vært ute en evighet. men det virker som logitech ikke har noen planer om å lansere dette tastaturet i Norsk layout.

Dette synes jeg er utrolig dårlig av Logitech. jeg er ikke intressert i et tastatur i engelsk/svens/finsk layout. Jeg vil ha det i norsk layout og det gjelder sikket mange andre her i Norge.

Så hva synes dere? er dette for mye å be om? eller er dere enige at Logitech ignorerer det norske markedet.

må vel velge et annet gamingtastatur jeg da,med norsk layout.

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"....

Så hva synes dere? er dette for mye å be om? eller er dere enige at Logitech ignorerer det norske markedet.

må vel velge et annet gamingtastatur jeg da,med norsk layout.

6859422[/snapback]

Det er ikke for mye å be om, det finnes mange som har sendt mail osv. Men Logitech forsatt ikke noe om G15 med norsk layout. Men som sagt er G11, hvis den kommer med Norsk layout et fint alternativ. Saitek har også noen fine gaming tastatur. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har selv g15 med engelsg layout, oe som fungerer, mildt sagt ypperlig for min del. For det første er æøå knappene på akkurat samme sted, bare at det er andre symboler der, men jeg programmerer/scripter en del, og da er engelsk tastatur layout evig mye deiligere, da det blir mye mindre fjerne tastaturkombinasjoner.

Og, så lenge gaming er så evig mye mer utbrett i sverige og finland, skjønner jeg godt at logitech prioriterer de to i ett produkt som nesten må kalles ett produktførsok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...