Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Hei, skal kjøpe meg ny pc. Budsjettet ligger på +- 10000 kroner. noen som sette opp en god pc til meg? Ikke noe problem om man overskrider budsjettet en smule. Kriterier: Cooler Master stacker 1 kabinett 2048 RAM 16mb cache på HDD Har bygd PC i alle år og har en god del peiling, men er lite oppdatert på HW for øyeblikket, derfor spør jeg om tips Takk på forhånd Endret 13. september 2006 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) her har du noe jeg satt opp sammen til deg! Men du bør være klar over at om du skal overklokke?, da bør du gå for raskere minnebrikkene som 6400 800mhz CL4 Endret 13. september 2006 av acemaster Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Tusen takk Den så fin ut den, hvor mange poeng scorer grafkortet i 3dmark03 sånn ca? Kom gjerne med flere forslag... Endret 13. september 2006 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå