k1mzor Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Bestilte en bærbar hos dem på søndag, og valgte finansiering hos cresco. Jeg har enda ikke fått noe bekreftelse eller noe på at de har motatt orderen. Jeg må kanskje bli godkjent som kredittverdig først eller? Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hvis ikke du har noe kundeforhold hos Cresco så må du nok godkjennes først Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Ok. Jeg ble godkjent, så jeg sendte inn brev med kopi av legitimasjon osv.. Får håpe jeg får noe svar fra dem. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ok. Jeg ble godkjent, så jeg sendte inn brev med kopi av legitimasjon osv.. Får håpe jeg får noe svar fra dem. 6859240[/snapback] Kan du få kreditt selv om du ikke er myndig? Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Nei, det er min far som har søkt. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Kravene er vel at du har en god inntekt og er over 21år. Eller er student på høyskole eller universitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå