|Battery| Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Jeg har nå igjen 1mission på Freeride Extreme, jeg skal kjøre en Bolt Ace (tror jeg, iallefall en dårlig bil) over en bro hvor det blir sluppet bomber ned på. Spm er hvordan i alle dager skal jeg kommer meg over? Kommer halvveis hver gang, og jeg har prøvd mange ganger... |Battery| Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Hvordan får man missionene på freeride extreme...???? jeg har ikke skjønnt en dritt av det... Lenke til kommentar
Rolfo Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: Joakim87 skrev (2002-10-30 17:33):Hvordan får man missionene på freeride extreme...????jeg har ikke skjønnt en dritt av det... Når du starter i huset ditt, gå ut på gaten og se over på andre siden, der står det en kar og vinker. Ta en prat med han. --- Rolfo Lenke til kommentar
Punkyfish Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Bare kjør på som en galning og kryss veien 2-3 ganger. Brukte en del forsøk på dette oppdraget, ja. Pass på at du ikkje kjører så fort at bilen kveles... Freeride Extreme blir tilgjengelig når du har rundet det ordinære spillet... Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-31 11:07, skrev Rolfo: Quote: Joakim87 skrev (2002-10-30 17:33): Hvordan får man missionene på freeride extreme...???? jeg har ikke skjønnt en dritt av det... Når du starter i huset ditt, gå ut på gaten og se over på andre siden, der står det en kar og vinker. Ta en prat med han. --- Rolfo ok jeg pleier og skyte han jeg... hehe :-] Lenke til kommentar
spindle Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 2 måter å få til oppdraget på: - kjøre over, husk å bruke speed limiter (bilen "dør" når den passerer 60) eller manuelt gir. krever stor porsjon flaks - finn en rask bil (lassiter v16) eller bruk en bonusbil. FØR du prater med mannen og får oppdraget skyver du over den lille pinglebilen til den andre siden av broen. kjør tilbake og motta oppdraget, gi full pinne med den raske bilen, kommer over broa uten problem. så bytter du til pinglebilen og kjører dit du skal Lenke til kommentar
Ulfern Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 bruk speedlimiten, og hopp(!!). Det var først når jeg prøvde hopppet det gikk for meg. Vel, klarte oppdraget, da... Lenke til kommentar
|Battery| Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Takker for tipsene! Fikk det til ved å dytte bilen over.. Kanskje litt juks, men jeg etter 100forsøk på å kjøre over begynte jeg å bli litt lei.. :smile: Lenke til kommentar
Smaug Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Hei Lurer på hvordan du klarte oppdraget der en skal å redde ei dame fra monstret? Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Den der var litt tricky.. Det å komme seg ned dit går ganske greit, bare bruk en av bilene du har vunnet tidligere.. når du kommer ned dit.. bare spring ut i vannet. Ikke skyt sjøormen, men se påo dama.. Du vil se at hun er bundet/låst fast på armene.. skyt låsen, og hun stikker av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå