Gå til innhold

Mafia - Freeride Extreme - hvordan kommer over broa?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå igjen 1mission på Freeride Extreme, jeg skal kjøre en Bolt Ace (tror jeg, iallefall en dårlig bil) over en bro hvor det blir sluppet bomber ned på.

Spm er hvordan i alle dager skal jeg kommer meg over? Kommer halvveis hver gang, og jeg har prøvd mange ganger...

|Battery|

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Joakim87 skrev (2002-10-30 17:33):

Hvordan får man missionene på freeride extreme...????

jeg har ikke skjønnt en dritt av det...

Når du starter i huset ditt, gå ut på gaten og se over på andre siden, der står det en kar og vinker. Ta en prat med han.

---

Rolfo

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-31 11:07, skrev Rolfo:

Quote:

Joakim87 skrev (2002-10-30 17:33):

Hvordan får man missionene på freeride extreme...????

jeg har ikke skjønnt en dritt av det...

Når du starter i huset ditt, gå ut på gaten og se over på andre siden, der står det en kar og vinker. Ta en prat med han.

---

Rolfo

ok jeg pleier og skyte han jeg... hehe :-]

Lenke til kommentar

2 måter å få til oppdraget på:

- kjøre over, husk å bruke speed limiter (bilen "dør" når den passerer 60) eller manuelt gir. krever stor porsjon flaks

- finn en rask bil (lassiter v16) eller bruk en bonusbil. FØR du prater med mannen og får oppdraget skyver du over den lille pinglebilen til den andre siden av broen. kjør tilbake og motta oppdraget, gi full pinne med den raske bilen, kommer over broa uten problem. så bytter du til pinglebilen og kjører dit du skal

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Den der var litt tricky.. Det å komme seg ned dit går ganske greit, bare bruk en av bilene du har vunnet tidligere.. når du kommer ned dit.. bare spring ut i vannet. Ikke skyt sjøormen, men se påo dama.. Du vil se at hun er bundet/låst fast på armene.. skyt låsen, og hun stikker av..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...