The Ghost Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Vel jeg vet om et sted i USA der det koster ca. 3700,- inkludert airmail, garanti på pakken og moms for dem av oss som ikke klarer å vente Tror nesten jeg bestiller der selv ... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Mitt x1950xtx er sendt fra komplett i dag! Får mitt i morgen! Håper det klarer å klokke noe eeeeeevig Endret 14. september 2006 av Nizzen Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Nizzen skrev: Håper det klarer å klokke noe eeeeeevig 6864093[/snapback] Sorry å motte skuffe deg men forløpig er det ikke programvare til å klokke mem høyere enn 1120 tror jeg det var eller noe sånt ... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 The Ghost skrev: Nizzen skrev: Håper det klarer å klokke noe eeeeeevig 6864093[/snapback] Sorry å motte skuffe deg men forløpig er det ikke programvare til å klokke mem høyere enn 1120 tror jeg det var eller noe sånt ... 6864242[/snapback] ATITool klarer det sikkert Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Dere aner ikke hvor misunnelig jeg er på dere nå Erger meg enormt at jeg ikke bestilte fra Komplett i stedet for Netshop da jeg hadde sjansen! Haugen med ny hardware begynner å hope seg opp på skrivebordet mitt nå, og det eneste som mangler er pakken fra Netshop. Endret 14. september 2006 av Pennywise Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Nizzen skrev: The Ghost skrev: Nizzen skrev: Håper det klarer å klokke noe eeeeeevig 6864093[/snapback] Sorry å motte skuffe deg men forløpig er det ikke programvare til å klokke mem høyere enn 1120 tror jeg det var eller noe sånt ... 6864242[/snapback] ATITool klarer det sikkert 6864283[/snapback] De klarte ikke å bruke det heller desverre, leste det i et review Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Ikke et eneste ett hvis du ikke klarer å lage et selv da som klarer høyere hastigheter ... Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Der var datoen på Netshop flyttet til "Ubekreftet, 20-09-2006" Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å få disse inn på lager! Ser ut som de aller fleste utenlandske butikker har plenty på lager, mens Norge blir sist i rekka, igjen! Endret 15. september 2006 av Pennywise Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Regner med at på mandag så er kortet på posten Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Jess, da har komplett.no sendt mitt kort! (samt alle andre delene til min nye maskin ) Mon tro om X1950XTX blir en god ytelses forbedring i forhold til mitt gamle R9800 PRO? Det er 3 år siden jeg bygget meg en ny maskin... Endret 17. september 2006 av xm8 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Det blir nok stor forskjell på deg ja, men tror det blir større for meg Edit: er vel ingen av dere som kjøpte dere X1950XTX som har lyst til å selge det Endret 17. september 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Har noen mottatt kortet sitt i dag? Til min store "glede" har Netshop flyttet datoen til den 27/9 i dag! Jeg må si at jeg begynner å gi opp håpet nå. Får kanskje vurdere å få noen i England eller USA til å sende et til meg. Kan ikke skjønne at det skal være så enormt stor forskjell når de forskjellige landene mottar nye produkter! Når jeg ser på newegg.com, har de flust av disse kortene, fra alle produsentene! Endret 18. september 2006 av Pennywise Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Pennywise skrev: Har noen mottatt kortet sitt i dag? Til min store "glede" har Netshop flyttet datoen til den 27/9 i dag! Jeg må si at jeg begynner å gi opp håpet nå. Får kanskje vurdere å få noen i England eller USA til å sende et til meg. Kan ikke skjønne at det skal være så enormt stor forskjell når de forskjellige landene mottar nye produkter! Når jeg ser på newegg.com, har de flust av disse kortene, fra alle produsentene! 6887904[/snapback] Du er vel klar over att ca 2-3 uker etter du har fått kortet ditt så er Dx10 kortet ute fra nvidia? Skjønner liksom ikke poenget å bruke penger på så bra kort nå. Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Synes jeg leste at nVidias G80 har blitt utsatt? Regner ikke med at dette er i handelen før desember. Dessuten har jeg ingen planer om å gå for nVidia i nærmeste framtid. Personlig har jeg mer tro på R600, men dette kommer neppe ut før januar/februar. Om R600 svarer til forventningene mine, selger jeg bare x1950-kortet og kjøpet et slikt når den tid kommer. Dermed har jeg absolutt ingen betenkeligheter med å bruke såpass med penger på kort nå. Edit: Og ja, jeg sitter for øyeblikket på et X850-kort, så jeg har faktisk behov for en oppgradering. X850 på et E6600-oppsett høres bare ikke riktig ut Endret 18. september 2006 av Pennywise Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Iceman22 skrev: Pennywise skrev: Har noen mottatt kortet sitt i dag? Til min store "glede" har Netshop flyttet datoen til den 27/9 i dag! Jeg må si at jeg begynner å gi opp håpet nå. Får kanskje vurdere å få noen i England eller USA til å sende et til meg. Kan ikke skjønne at det skal være så enormt stor forskjell når de forskjellige landene mottar nye produkter! Når jeg ser på newegg.com, har de flust av disse kortene, fra alle produsentene! 6887904[/snapback] Du er vel klar over att ca 2-3 uker etter du har fått kortet ditt så er Dx10 kortet ute fra nvidia? Skjønner liksom ikke poenget å bruke penger på så bra kort nå. 6887978[/snapback] Skal ikke ha DX10 kort før ute i mars mnd så Det er litt billigere her enn på newegg.com Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Er det absolutt HELT nødvendig å ha ett master-kort for å få X1950XTX til å fungere i CF? Finnes det ingen hacka drivere heller? Sitter her med 2 X1950XTX-kort, men ingen er Master :'( Edit: Nei, jeg har ikke bestilt feil, fikk bare to kort på døra idag Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Noen som vet om vi får X1950XT? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 oysfaerg skrev: Er det absolutt HELT nødvendig å ha ett master-kort for å få X1950XTX til å fungere i CF? Finnes det ingen hacka drivere heller? Sitter her med 2 X1950XTX-kort, men ingen er Master :'( Edit: Nei, jeg har ikke bestilt feil, fikk bare to kort på døra idag 6888252[/snapback] Åssen skal du kunne koble sammen kortene da ? Hvor har du kjøpt dem fra ? Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 oysfaerg skrev: Er det absolutt HELT nødvendig å ha ett master-kort for å få X1950XTX til å fungere i CF? Finnes det ingen hacka drivere heller? Sitter her med 2 X1950XTX-kort, men ingen er Master :'( Edit: Nei, jeg har ikke bestilt feil, fikk bare to kort på døra idag 6888252[/snapback] Nei, du trenger nok et master-kort. Siden dette ikke vil fungere, er du villig til å kvitte deg med ett? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg fikk kortet mitt på postkontoret på lørdag, men pågrunn av at jeg mangler litt kroner på å hente det ut så får jeg ikke henta det ut på torsdag...men jeg fikk det fort i posten ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå