Gå til innhold

Når har vi x1950xtx i maskinen her i norge ?

The Ghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere aner ikke hvor misunnelig jeg er på dere nå :( Erger meg enormt at jeg ikke bestilte fra Komplett i stedet for Netshop da jeg hadde sjansen! Haugen med ny hardware begynner å hope seg opp på skrivebordet mitt nå, og det eneste som mangler er pakken fra Netshop.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar
  Nizzen skrev:
  The Ghost skrev:
  Nizzen skrev:
Håper det klarer å klokke noe eeeeeevig  :D

6864093[/snapback]

Sorry å motte skuffe deg men forløpig er det ikke programvare til å klokke mem høyere enn 1120 tror jeg det var eller noe sånt ...

6864242[/snapback]

ATITool klarer det sikkert :thumbup:

6864283[/snapback]

De klarte ikke å bruke det heller desverre, leste det i et review

Lenke til kommentar

Der var datoen på Netshop flyttet til "Ubekreftet, 20-09-2006"

Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å få disse inn på lager! Ser ut som de aller fleste utenlandske butikker har plenty på lager, mens Norge blir sist i rekka, igjen! :cry:

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar

Jess, da har komplett.no sendt mitt kort! (samt alle andre delene til min nye maskin :fun:) Mon tro om X1950XTX blir en god ytelses forbedring i forhold til mitt gamle R9800 PRO? Det er 3 år siden jeg bygget meg en ny maskin...

Endret av xm8
Lenke til kommentar

Har noen mottatt kortet sitt i dag? Til min store "glede" har Netshop flyttet datoen til den 27/9 i dag! Jeg må si at jeg begynner å gi opp håpet nå. Får kanskje vurdere å få noen i England eller USA til å sende et til meg. Kan ikke skjønne at det skal være så enormt stor forskjell når de forskjellige landene mottar nye produkter! Når jeg ser på newegg.com, har de flust av disse kortene, fra alle produsentene!

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar
  Pennywise skrev:
Har noen mottatt kortet sitt i dag? Til min store "glede" har Netshop flyttet datoen til den 27/9 i dag! Jeg må si at jeg begynner å gi opp håpet nå. Får kanskje vurdere å få noen i England eller USA til å sende et til meg. Kan ikke skjønne at det skal være så enormt stor forskjell når de forskjellige landene mottar nye produkter! Når jeg ser på newegg.com, har de flust av disse kortene, fra alle produsentene!

6887904[/snapback]

Du er vel klar over att ca 2-3 uker etter du har fått kortet ditt så er Dx10 kortet ute fra nvidia?

Skjønner liksom ikke poenget å bruke penger på så bra kort nå. :no:

Lenke til kommentar

Synes jeg leste at nVidias G80 har blitt utsatt? Regner ikke med at dette er i handelen før desember. Dessuten har jeg ingen planer om å gå for nVidia i nærmeste framtid. Personlig har jeg mer tro på R600, men dette kommer neppe ut før januar/februar. Om R600 svarer til forventningene mine, selger jeg bare x1950-kortet og kjøpet et slikt når den tid kommer. Dermed har jeg absolutt ingen betenkeligheter med å bruke såpass med penger på kort nå.

Edit: Og ja, jeg sitter for øyeblikket på et X850-kort, så jeg har faktisk behov for en oppgradering. X850 på et E6600-oppsett høres bare ikke riktig ut ;)

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar
  Iceman22 skrev:
  Pennywise skrev:

6887904[/snapback]

Du er vel klar over att ca 2-3 uker etter du har fått kortet ditt så er Dx10 kortet ute fra nvidia?

Skjønner liksom ikke poenget å bruke penger på så bra kort nå. :no:

6887978[/snapback]

Skal ikke ha DX10 kort før ute i mars mnd så ;)

Det er litt billigere her enn på newegg.com ;)

Lenke til kommentar
  oysfaerg skrev:
Er det absolutt HELT nødvendig å ha ett master-kort for å få X1950XTX til å fungere i CF? Finnes det ingen hacka drivere heller?

Sitter her med 2 X1950XTX-kort, men ingen er Master :'(

Edit: Nei, jeg har ikke bestilt feil, fikk bare to kort på døra idag ;)

6888252[/snapback]

Åssen skal du kunne koble sammen kortene da ?

Hvor har du kjøpt dem fra ?

Lenke til kommentar
  oysfaerg skrev:
Er det absolutt HELT nødvendig å ha ett master-kort for å få X1950XTX til å fungere i CF? Finnes det ingen hacka drivere heller?

Sitter her med 2 X1950XTX-kort, men ingen er Master :'(

Edit: Nei, jeg har ikke bestilt feil, fikk bare to kort på døra idag ;)

6888252[/snapback]

Nei, du trenger nok et master-kort. Siden dette ikke vil fungere, er du villig til å kvitte deg med ett? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...