Didrik_AK Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hei... har problemer med at prosessen svchost.exe bruker 50% av cpu Har i det siste funnet ut at VLC har blitt ustabilt og crasher ofte, fant ut at det var en annen prosess som koblet seg til de filene jeg spilte av, slettet denne fra C:\WINDOWS\System32 da jeg var SIKKER på at dette var et virus... etter dette har svchost blitt mer irriterende hvis jeg avslutter prosessen så slutter alt av lyd og filmprogrammer å funke Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hei, last ned hijackthis og legg ut loggen her. Godt mulig at du har fått en uønsket prosses i listen din. Jeg hadde samme problem, og var virus som gjorde det med meg. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Still pc'n tilbake til før du slettet denne filen som du er SIKKER på er virus. Scan pc med et oppdatert virusprog evt. ta en online scan. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Hei, last ned hijackthis og legg ut loggen her. Godt mulig at du har fått en uønsket prosses i listen din. Jeg hadde samme problem, og var virus som gjorde det med meg. 6859018[/snapback] Kan du se på loggen min og se om det er noe som kan rote til, for pcn min har blitt treg som pokker nå, etter en mnd med ny installert windows, hva kan dette være, har ikke gjort noe spesielt, og alltid kjørt de samme programmene til alle tider. Copy_of_hijackthis.txt Endret 13. september 2006 av exin89 Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Gidder ikke resette pcen til sånn den var før jeg slettet det viruset for nå er VLC stabil igjen Men dette er bare i starten, når pcen er helt NyBoota at dette skjer er ikke så stort problem at jeg vil formatere heller.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå