kaffi Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hei finnes det en gratis versjon av autocad? Læreren min i fjor maste om noe slikt. fyren er fra steinalderen så tviler at det var noe fy fy kopi. evt om der er andre tekniske tegne program. da helst elektro Takker på forhånd Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det finnes en uskreven (eller kanskje noen faktisk har tatt seg bryet med å skrive) regel om at du skal prøve å søke informasjon før du spør. Anyway: jeg har gjort grovarbeidet for deg og her er søkeresultatet fra google. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Tviler på det finst noke gratis versjon, du får kansje lasten ned ein demo. Når eg gikk på skule i fjor delte læraren ut pritaversjon av photoshop og autocad til alle som ville ha Lenke til kommentar
simenfsf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Tviler på det finst noke gratis versjon, du får kansje lasten ned ein demo.Når eg gikk på skule i fjor delte læraren ut pritaversjon av photoshop og autocad til alle som ville ha 6862095[/snapback] Testet SketchUp? Som navnet sier, mer for å tegne sketcher enn veldig deltajerte tegninger. Bruker selv SketchUp en del for å raskt tegne opp, også AutoCAD for detaljer. Har aldri hørt om noen gratis versjon av AutoCAD, men hvis du går på skole eller via jobb e.l. kan man ofte få rabatter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå